به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
وی افزود: قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد را شروع کرده است اما کسانی در کشور به فکر منحرف کردن و سیاسی کردن آن هستند.
خبردنا: امام جمعه دیشموک با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از شفافیت مالی گفت: سیاسی کردن مبارزه با فسادبه صلاح کشور نیست.

به گزارش "خبردنا" ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: بر ما لازم و واجب است که از بوستان‌های بهشتی بهره ببریم که در دو جا بوستان و روضه بهشتی هست یکی مجالس ذکر اباعبدالله الحسین(ع) و دیگری مجالس اتحاد و وحدت مومنین که نمونه آن اربعین حسینی است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به قدرت دفاعی ایران اسلامی گفت: کشور ما در زمان کنونی پدافند هوایی 373 را ایجاد و در کنار کشورهای روسیه و آمریکا این صنعت را بومی کرده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان گفت: دولتی‌ها از مسائل فرعی بپرهیزند و مسائل اصلی که معیشت،اقتصاد و فرهنگ مردم است را سر لوحه کار قرار دهند.

وی افزود: پس از تجربه تلخ برجام عده‌ای در کشور به دنبال مذاکره مجدد با آمریکا هستند که عقل حکم می‌کند که انسان عاقل چنین فکری در سر نپروراند.

راوند در همین خصوص گفت: کلید حل مشکلات کشور در حرکت جهادی و استفاده از نیروهای انقلابی و کار و تلاش و کنار زدن نیروهای ناکارآمد است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر گفت: دولتمردان ما باید به تاسی از آن دو شهید بزرگوار از اشرافی‌گری بپرهیزند و با فساد مبارزه کنند.

وی افزود: قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد را شروع کرده است اما کسانی در کشور به فکر منحرف کردن و سیاسی کردن آن هستند.

راوند در همین زمینه ادامه داد و گفت: مسئولین باید شفافیت مالی خود را انجام و دولت باید در این زمینه کمک کار مبارزه با فساد باشد نه اینکه در این راه خلل ایجاد کند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم گفت: در ماه محرم باید با منکرات مبارزه کنیم و رسومات غلط همچون تیراندازی در مجالس عزاداری را کنار بگذاریم.

وی افزود: بهترین امت کسانی‌اند که امر به معروف و نهی از منکر کنند همان طور که امام حسین(ع) در این راه به شهادت رسید.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به سالروز جهادگر ضد استعماری انگلیس رئیسعلی دلواری گفت: وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم انگلیس خیانت‌های زیادی همچون کودتای 28 مرداد، تحویل بحرین و جدا کردن آن از ایران،کمک به رژیم بعث عراق،راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند،تالیف کتاب آیات شیطانی و.. نام برد که این‌ها بخشی از خیانت‌های انگلیس خبیث علیه ملت ایران است.

راوند با اشاره به هفته جشن عاطفه‌ها گفت: بر ما لازم است که به دانش آموزان نیازمند کمک کنیم و حتی هزینه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را در صورت توانمند بودن بدهیم و کمک‌های خود را تحویل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) داده تا دانش آموزان با شادابی به استقبال مهر و علم آموزی بروند.
نام:
ایمیل:
* نظر: