به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه بصورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود.
خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۴ پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش "خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: هدف از سفر به کهگیلویه بزرگ بررسی مشکلات پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان‌های شهرستان‌های چرام و لنده و کلینیک تخصصی و مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت بوده تا با ارائه راهکاری مناسب شاهد تسریع در روند اجرایی آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان لنده به زودی تعیین تکلیف شده و مشکلات مرکز دیالیز این شهرستان نیز برطرف می‌شود، عنوان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان لنده باید  کار تیمی انجام دهیم و بزودی دو دستگاه دیالیز برای مرکز دیالیز لنده اختصاص می‌یابد.

یزدان‌پناه با اشاره به بازگشایی پاکات مناقصه پروژه احداث بیمارستان چرام در روزهای آینده ادامه داد: با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان با مجمع نمایندگان و مسئولان سیاسی استان تعامل داریم.

یزدان‌پناه در خصوص پروژه کلینیک تخصصی دهدشت ادامه داد: خوشبختانه منابع مالی لازم برای اتمام ساختمان این پروژه از طرف وزارت و دانشگاه تامین شده است و بحث کم کاری‌های پیمانکار بدون شک تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه بصورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه در ادامه در خصوص ساختمان مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت گفت: این مرکز متاسفانه در این مدت پیشرفت قابل قبول نداشته و با مسئول فنی دانشگاه صحبت های لازم انجام و مقرر گردید با پیمانکار این پروژه در خصوص تکمیل و اتمام این طرح  در یاسوج رایزنی و در صورت عدم ساخت و تکمیل آن در زمان تعیین شده، ادامه فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف  و دانشگاه مسئولیت ساخت و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: