به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
وی افزود: شهر یاسوج 130 هزار جمعیت دارد اما با احتساب جمعیت حاشیه‌نشین آن باید به 240 هزار نفر خدمات ارائه شود که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.
خبردنا:  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از کم‌کاری مسئولان استانی در رابطه با بافت تاریخی دهدشت، گفت: بعد از گذشت ۶ ماه هنوز کار جدی در زمینه ساماندهی این بافت شروع نشده است در حالی که منابع اعتباری هم وجود دارد.

به گزارش "خبردنا"، غلام‌رضا تاجگردون ظهر امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، اظهار داشت: مسائل این استان متراکم و پیچیده بوده و حل آنها ساده نیست و در این میان بیش از بحث اعتباری، بحث این است که از چه روش‌هایی، مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه هر جا بتوان از ظرفیت‌های ملی استفاده کرد کمک می‌کنیم، به مشکلات شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: شهر یاسوج 130 هزار جمعیت دارد اما با احتساب جمعیت حاشیه‌نشین آن باید به 240 هزار نفر خدمات ارائه شود که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آبشار یاسوج، عنوان کرد: این مکان گردشگری 40 سال است که همین ورودی را دارد و در این 40 سال تغییر چندانی نکرده است.

تاجگردون با بیان اینکه ما گیرهای ساماندهی مدیریتی در استان داریم، گفت: باید به جای قرار دادن یک لیست بلندبالا از پیشنهادات پیش روی مسئولان کشوری، یکی یا دو طرح شاخص را پیشنهاد دهیم که اثر تکاثری در بهبود وضعیت شهر داشته باشند.

وی در رابطه با مشکلات شهر دهدشت هم گفت: شهر تاریخی دهدشت متعلق به عصر صفویه است اما ما تاریخ چند صد ساله را رها کرده و خودمان را درگیر معضل تعدادی دکه 20 تا 30 ساله می‌کنیم در حالی که اگر مشکل بافت تاریخی را حل کنیم دکه‌ها خودبخود جمع می‌شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از کم‌کاری مسئولان استانی در رابطه با شهر تاریخی دهدشت، گفت: بعد از گذشت 6 ماه هنوز کار جدی در زمینه ساماندهی این بافت شروع نشده است در حالی که منابع اعتباری هم وجود دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
واقعا خنده داره، جناب تاجگردون خطر حذف یا بهتر بگم قدرت گرفتن نیروهای قدر در بویراحمد و کهگیلویه دنبال موفقیت دوباره هاشمی پور و زارع است تا بتونه در صورت حضور دوباره در مجلس به نفوذ خودش ادامه بده و ...
نام:
ایمیل:
* نظر: