به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
عزل تعدادی از فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد در دستورکار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.
اخبار دریافتی خبردنا حکایت از عزل تعدادی از فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر می دهد.

دکتر حسین کلاتتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از برگزاری انتخاباتی سالم و بیطرفانه در این استان خبرداده بود و تاکید کرد و البته سوگند یاد نمود که آرای مردم ناموس ملت بوده و وی و تیم همراه وی از این ناموس تا پای جان دفاع خواهند کرد.

با عزل برخی از فرمانداران، استاندار و مجموعه معاونت سیاسی و امنیتی وی قصد دارند که آرامش را برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت باشکوه در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی فراهم آورند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب دکتر کلانتری و مهندس احد جمالی در مسوولیت معاونت سیاسی ایشان برای حضور در انتخابات زمستان امسال امیدوار شده اند و البته همچنان از استاندار می خواهند نسبت به عزل مدیرانی که در انتخابات گذشته، دستگاههای اجرایی خود را ستاد انتخابات کرده بودند اقدام عاجلی بنماید.

دکتر کلانتری استاندار محبوب این روزهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خوب می داند " یک روز قوچی بهتر از صد سال میشی است."..

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
به این ایام حزن واندوه اقا سید الشهدا اگر دروغ بگین ...فرماندار بویراحمد ..مدیر کل عشایری استان...گردشگری ...فرماندار دنا و همه از فامیل نماینده مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری ...
نام:
ایمیل:
* نظر: