به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ،برگزاری انتخابات از مؤلفه های مردم سالاری دینی است گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ستاد مهمی است ،چون مسئولان برگزاری انتخابات در آن عضو هستند.
به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام قدرت الله خرم روز " در اولین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای مجازی بیشترین آسیب را دارد، اظهارداشت: فضای مجازی با آراء مردم و اقوام،  بازی می کند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد در هر مسئولیت و هر عنوانی که باشند ،این ستاد در صورت تخلف آنها را احضار می کند.

خرم روز افزود: دشمن فضای انتخابات را به سوی سوءاستفاده می برد و این ستاد می تواند بخشی از تبلیغات زود رس را بدون اغماض تذکر دهد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
حاج اقا حرف بدرد مردم نمی خورد اگر عمل صورت گرفت مردم خودشان مطلع میشن جایگاه شما در اخرت مواخذه و سوال جواب زیادی دارد باید خیلی مواظب باشی یا علی مدد .....این گو و اینم میدان تریبون بی خیال اگر 8 سال دفاع مقدس بابرگ های زرینی از شکوه عظمت و اقتدار ماندگار شد علتش عمل بود فرمانده در کنار سرباز می خوابید غذا میخورد با هم رفیق اعتقادی بودنند برای فدا کردن جان شرین خودشان به ملت و نظام با هم رقابت میکردنند فرمانده اصلی توی جبهه جنگ اقتصادی داره غم بدبختی مردم میخوره سربازان او هنوز به جنگی هست یا نیست فکر نکردنند !!!!!!! میدانیم چرا سر اقا سید الشهدا(ع) داد میزد هل من ناصر ....سر میداد و صدایی نمی شنید چون خواص بی بصیرت بودنند مختارها دیر به نینوا رسیدنند دیر لبیک گفتند حکایت امروز کمتر از دیروز نیست اگر دیر فکر کنیم دیر به مولایمان لبیک بگوییم همون کربلا دیگری برپا خواهد شد با این تفاوت حسین بن علی زمان اوان طلب یار نمی کند عوام با بصیرت کم نداریم همه لبیک خواهند گفت قیامتی برپا میشود خیلی مواظب باشیم مخصوصا گلوگاهای انقلاب و نظام .....
نام:
ایمیل:
* نظر: