به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تلاش های دکتر کلانتری بالاخره جواب داد:
با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دستور رئیس جمهور، وزارت راه و شهرسازی مامور شد تا پایان مهرماه امسال نسبت به افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج اقدام کند.
به گزارش خبردنا، پس از پیگیری های مکرر از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در خصوص وضعیت فرودگاه یاسوج ،در نهایت با توجه به این پیگیری ها و دیدارهای حضوری استاندار ،این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

نشستی در وزارت راه و شهرسازی و با حضور  وزیر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وزیر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر مسئولان در تهران برگزار شد.

 حسین کلانتری در خصوص این نشست، عنوان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد و  خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم و هم استانیها، سهولت حضور مسئولان و سرمایه گذاران از یک سو و اقتصادی تر کردن فرودگاه یاسوج از سوی دیگر حداکثر تا پایان مهرماه افزایش پروازها  عملیاتی می شود.

گفتنی است در حال حاضر هفته ای دو پرواز در فرودگاه یاسوج انجام می شود که با افزایش این پروازها زمینه رشد صنعت گردشگری، سهولت در تردد مسافران و گردشگران، جذب سرمایه گذار و زمینه رونق کسب و کار و تولید در استان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

خبردنا صمیمانه از تلاش های دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهندس علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج در این ارتباط تقدیر و ویژه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: