به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
دکتر ببران:
وی گفت: وزیر نیرو در حاشیه این برنامه ها به سئوالات خبرنگاران و رسانه ها نیز پاسخ خواهد داد.
خبردنا: مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، از سفر دکتر اردکانیان وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

"صدیقه ببران" در گفت و گو با"خبردنا" گفت: سفر یک روزه "دکتر رضا اردکانیان"‌ وزیر نیرو روز شنبه سیزدهم مهرماه با حضور در آئین شروع عملیات اجرایی پُست و خط 132 کیلوولت بهمئی و دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

وی از بازدید هوایی وزیر نیرو از طرح آبرسانی لیکک شهرستان بهمئی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده ، سد کوثر ، اراضی دهدشت غربی خبرداد و اظهارداشت: دکتر اردکانیان سپس برای افتتاح فاز اول و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پست 132 کیلوولت شهرستان چرام حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت نیرو افزود: وزیر نیرو بعد از این آئین در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 40 روستا در منطقه دهدشت شرقی و افتتاح همزمان تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب شهرستان چرام شرکت خواهد کرد.

ببران، بازدید هوایی از سد آبریز و حضور در مراسم افتتاح پُست 230 کیلوولت ساران و شروع عملیات اجرایی خط 230 کیلوولت سد چم شیر گچساران را از برنامه های پیش بینی شده برای حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو در آنها عنوان کرد.

وی گفت: بازدید هوایی از سد چم شیر و پروژههای تامین آب اراضیخان احمد و آبرسانی به شهرستان باشت آخرین برنامه حضور وزیر نیرو در شهرستان گچساران خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از افتتاح فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو خبرداد و خاطرنشان کرد: بازدید از سد تنگ سرخ بویراحمد و افتتاح پُست 132 کیلوولت مختار و پُست 132 کیلوولت دنا به همراه پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای حضور وزیر نیرو در آنها است.

ببران افزود: جلسه با دکتر کلانتری استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، مدیران صنعت آب و برق استان و دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های پایانی وزیر نیرو در این سفر یکروزه است.

وی گفت: وزیر نیرو در حاشیه این برنامه ها به سئوالات خبرنگاران و رسانه ها نیز پاسخ خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: