به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
رئیس شورای شهر یاسوج:
خوبانی تاکید کرد: در این مسند تمامی مردم و اعضای شورا را با یک نگاه خواهم دید
خبردنا: اولین جلسه شورای شهر یاسوج با هیئت رئیسه جدید در سال سوم برگزار شد .

به گزارش"خبردنا"، مسعود خوبانی ، رئیس شورای شهر یاسوج در این جلسه گفت : همدلی و تعامل بین اعضا و شورا مهمترین عامل برای خدمت رسانی به شهروندان است ،طایفه نگری و دو دستگی باعث ادامه عقب ماندگی شهرها و روستاهها خواهد بود.

وی افزود: شورا یک نهاد سیاسی نیست که در جریانات سیاسی دخالت کند و بهتر است به مسایل سیاسی و قومی قبیله ای ورود نکنیم وظیفه ما خدمت به شهروندان در چهاچوب پیگیری و نظارت است و نباید در شورا مسایل سیاسی درز پیدا کند .

خوبانی تصریح کرد: در مدیریت شهرداری با سوء مدیریت روبرو هستیم باید با تعامل و همدلی نقاط ضعف و قوت شناخته شود و برای برداشتن گام های موثر دغدغه داشته باشیم شاید کسی تخصص داشته باشد و با اعضای شورا تعامل نداشه باشد توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود .

رئیس شورای شهر یاسوج اظهار داشت: بحث رونق گردشگری برای ما خیلی مهم است برخی رفتارها در شورا باعث بدبیتی مردم شده است اگر اختلافات زیاد باشد اعتماد مردم خود به خود از شورا سلب می شود من در این مسند تمامی مردم و اعضای شورا را با یک نگاه خواهم دید .

وی گفت: شهردار را بخواهیم تا از برنامه های خودش دفاع کند از این به بعد باید شهردار با همکاری مجموعه شهرداری تلاش کنند تا مشکلات و معضلات موجود در حد امکان مرتفع شود .

خوبانی افزود: در بحث خیابان ها و معابر جداول شکسته زیاد دیده می شود که به زیبایی شهر صدمه می زند ، ما در این مجموعه وظیفه نظارتی داریم انتظار داریم بروکراسی اداری در شهرداری رعایت شود معاونت ها در حل مشکلات ، مردم را یاری کنند مردم ادعا می کنند که شهرداری در بحث تکریم ارباب رجوع موفق عمل نکرده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: