به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:
هاشمی‌پور گفت: 30 هزار هکتار زمین کشاورزی در چرام و کهگیلویه بین دو رودخانه مارون و کوثر تشنه هستند.
خبردنا: نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: با پیگیری و نگاه وزارت نیرو پروژه‌های عظیم عمرانی در حوزه برق و آب در حال اجرا است.

به گزارش "خبردنا"، عدل هاشمی‌پور امروز در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی دهدشت شرقی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به مناطق محروم اظهار داشت: مجموعه وزارت نیرو شرکت‌های مادر تخصصی اقدامات مؤثری در کهگیلویه کلید زدند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: پروژه‌های فرسایشی با قدمت 15 ساله که یکی از آرزوهای دیرینه مردم در صنعت برق، کشاورزی و آب شرب بود فعال شده است که از پیگیری وزیر نیرو و شرکت توانیر قدردانی می‌کنم.

هاشمی‌پور گفت: 30 هزار هکتار زمین کشاورزی در چرام و کهگیلویه بین دو رودخانه مارون و کوثر تشنه هستند.

وی با بیان اینکه مردم خوشحال هستند از قبل مارون و کوثر استان‌های همجوار آباد شدند، اضافه کرد: اما حرفشان این بود که «چراغی که بر خانه رواست بر مسجد حرام است.»

هاشمی‌پور گفت: با پیگیری وزیر نیرو و همکاران تخصیص لازم که حق مردم بود داده شد.

وی با اشاره به پروژه‌های آب و برق در حوزه انتخابیه اظهار داشت: مطالعات سد آبریز شروع و جاده دسترسی و کمپ کارگاهی در حال اجرا است و امید در مردم به وجود آمد..

هاشمی‌پور گفت: در بحث آب شرب و پایدار چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام خوشبختانه پروژه عظیمی به طول 27 کیلومتر خط اصلی 176 میلیارد تومان قرارداد پیمان توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: قدردان تلاش و نگاه ویژه مسؤولان توانیر هستیم.پست برق چرام سال معطل مانده بود همچنین ایستگاه بهمئی که تابستان گذشته بحران برق به وجود آمده بود با احداث پست برق رفع می‌شود.

هاشمی‌پور گفت: آغاز عملیات اجرایی پست برق دژکوه و لنده امروز اتفاقات خوبی بود. انقلابی در جهت شروع پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در کهگیلویه است که عمدتا مجموعه وزارت نیرو است.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
بخت پدرم رنگ مجلسه و چشم نیبینیتو
از بس ده مردم شناخت وت دارن
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
سردار تا 8 سال دیگه نماینده کهگیلویه خواهد بود شک نکن..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
مردم دیگه گول حرفهای پوچ رو نمیخورن
نام:
ایمیل:
* نظر: