به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۳۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
کلانتری عنوان کرد: بدون شک جوانان می توانند از این موفقیت ها الگو بگیرند و با تلاش موانع را از پیش روی خود بردارند.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود، گفت: فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد و تقویت واحدهای نیمه فعال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش"خبردنا"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران اقتصادی استان از واحد‌های تولیدی سینره «طبیعت زنده» و «زردبند» یاسوج بازدید کرد.

حسین کلانتری در این بازدید خواستار ارائه طرح توسعه واحد تولیدی طبیعت زنده از سوی مسئولان این مجموعه شد و گفت: معاون اقتصادی استانداری و مدیرکل صمت برای رفع مشکلات این مجموعه از جمله تسهیلات بانکی و مشکلات برق آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

استاندار با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌ شود، افزود: فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد و تقویت واحدهای نیمه فعال در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این واحد‌های تولیدی فعال مانند زردبند و طبیعت زنده نیز باید حس کنند که مورد توجه هستند.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی طبیعت زنده از واحدهای بسیار فعال استان است که مدیریت این واحد تولیدی نقش مهمی در فعال بودن آن داشته، بیان کرد: میزان اشتغال این واحد تولیدی برای ما مهم است و با اجرای طرح توسعه آن، زمینه اشتغال افراد بیشتری فراهم خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه بیشتر بازدیدها معمولا از واحدهای راکد و نیمه فعال انجام می شود، ابراز کرد: البته یکی از سیاست های ما بازدید مستمر از واحدهای فعال در راستای تقویت این واحدها است.

وی با بیان اینکه کشور ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، اظهار داشت: امروز واحد‌های تولیدی و صنعتی خاکریز ما هستند و باید خاکریزها را فعال نگه داریم تا حوزه تولید رونق پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، افزود: دولت با تمام توان پای کار بوده و در این شرایط مسئولان باید با تمام توان کنار حوزه تولید و سرمایه ‌گذاران قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به مسئله تولید دارد، گفت: هدف اصلی حمایت دولت از تولیدکنندگان رفع مشکل بیکاری است.

کلانتری با بیان اینکه در این راستا بازدید از واحدهای تولیدی در همه شهرستان‌های استان در برنامه کاری ما قرار دارد، عنوان کرد: سرمایه ‌گذاران و تولید کنندگان باید مسئولان را در کنار خود ببیند و حمایت دولت و مسئولان را احساس کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به صادرات محصولات این واحد تولیدی به برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیاسی، عنوان کرد: بدون شک جوانان می توانند از این موفقیت ها الگو بگیرند و با تلاش موانع را از پیش روی خود بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: