به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
رئیس اداره امور عشایر گچساران خبر داد:
وی ابرازامیدواری کرد: اجرای این طرح ها بتواند تحولی چشمگیر در رفاه و سلامت عشایر شهرستان ایجاد کند.
خبردنا: رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه ملی برای تأمین آب پایدار ۶ نقطه عشایری شرق این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش"خبردنا" ، صادق فاتحی اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای طرح تامین آب پایدار در ۶ نقطه عشایری گچساران از جمله گچ سیدالله داد،قلک کوچک و قلک بزرگ در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این بودجه قدردانی کرد.

رئیس اداره امور عشایر گچساران همچنین از در دست مطالعه بودن اجرای آب پایدار در مناطق جنوب،شمال و غرب گچساران خبر داد و افزود: این طرح ها برای اجرا در بودجه سال آینده پیش بینی خواهد شد.

فاتحی با یادآوری سختی های آبرسانی سیار و مشکلات کمبود آب انسان و دام در مناطق عشایری ابرازامیدواری کرد: اجرای این طرح ها بتواند تحولی چشمگیر در رفاه و سلامت عشایر شهرستان ایجاد کند.

وی بیان کرد: امسال همچنین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازگشایی راه ها،بهسازی چشمه ها،سرویس های بهداشتی و زیرساخت های رفاهی مناطق عشایری این شهرستان ها پیش بینی شده است که نسبت به بودجه پیش بینی شده پارسال پنج برابر شده است.

دریلا، آبگندی و کلاغ نشین از جمله مناطق عشایری گچساران است.
نام:
ایمیل:
* نظر: