به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
شهردار دهدشت درباره اتفاقات پیش آمده در شهرداری این شهر و درگیری فیزیکی بین یک ارباب رجوع و کارمند شهرداری واکنش نشان داد.
به گزارش خبردنا، روز گذشته مطلبی در یکی از پایگاه محلی کهگیلویه، مبنی بر برخورد فیزیکی کارمند شهرداری با یکی از ارباب رجوع های این اداره منتشر شد.

جزئیات این اتفاق اینگونه مطرح شده که، یکی از شهروندان کهگیلویه ای در مراجعه به شهرداری دهدشت پس از اینکه چند هفته جواب قانع کننده ای در مورد پرونده خود دریافت نکرد اقدام به ارجاع پرونده به مراجع بالاتر را کرد که در همین زمان کارمند شهرداری مانع از این کار شده که در ادامه این ممانعت به برخورد فیزیکی کارمند با ارباب رجوع  ختم می شود.

 اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این مورد می گوید:یکی از شهروندان کهگیلویه ای برای اخذ پایان کار ساختمان مسکونی خود به واحد شهرسازی در شهرداری مراجعه می کند که پس از ثبت درخواست وی در سیستم شهرسازی نوبت برای کارشناسی ملک این فرد زدند که مالک معترض بود و اصرار میکرد که حتما باید امروز ملک وی کارشناسی شود که با توضیحات مسول ثبت درخواست و کارشناس شهرسازی قانع نشد و برای برداشتن پرونده شهرسازی خود به پشت باجه شهرسازی ورود کرد که با راهنمایی همکاران جهت رفتن به پشت باجه قانع نشدند و شروع به توهین و فحاشی به پرسنل شهرداری کردند.

وی افزود: این فرد زمان خروج از واحد شهرسازی به درب داخلی باجه شهرسازی برخورد کرد و روی زمین افتاد که مجددا شروع به توهین و فحاشی و به کار بردن الفاظ  رکیک کرد و با مداخله شهردار ، حراست و معاونت اداری و عمرانی قضیه پایان یافت و کارشناس واحد شهرسازی جهت بازدید از ملک وی برای شرایط پایان کار با او به منزلش رفتند.

شهردار دهدشت گفت: پس از بازدید کارشناس شهرداری مشخص شد که  راه پله ساختمان  ناقص بود ولی مالک با توضیخات کارشناس قانع نشدند و دوباره جهت اعتراض نسبت به کارشناسی به شهرداری مراجعه کرد که شهردار و معاونت عمرانی شخصا از ملک ایشان بازدید کرد و مشخص شد راه پله ساختمان فوق ناقص است و مالک با توضیحات شهردار و معاونت عمرانی شهرداری قانع شد که جهت دریافت پایانکار راه پله ساختمان خود را اصلاح کند.

برخه با اشاره به وقوع اتفاقات ناگوار در سال های گذشته گفت: در زمان مدیریت شهردار گذشته  پس از تایید پایان کار ساختمان یکی از شهروندان دهدشت و پس از مرگ کودک صاحب خانه که از راه پله ی بدون حصار به پایین افتاد، شهرداری و بنیاد مسکن محکوم شده و با توجه به این تجربه به صورت کتبی و شفاهی همه کارشناسان شهرداری موظف به صدور مجوز پایان کار به شهروندان پس از رعایت تمامی اصول فنی ،مهندسی ساختمان ها شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: