به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛
وی افزود: این پروژه به مدت 6 روز و کمتر از زمان پیش بینی شده تکمیل و به بهره برداری رسید.
خبردنا؛ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری افزون‌بر ۱۴۵ میلیارد ریال در سه شهر بزرگ استان اجرا می‌شود.

به گزارش"خبردنا"؛ پژمان نیک‌اقبالی اظهار داشت: 17 پروژه با اعتباری افزون‌بر 145 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 11 پروژه در یاسوج، 4 مورد گچساران و دو پروژه در دهدشت است، عنوان کرد: اصلاح شبکه آب و فاضلاب، بهسازی و آسفالت معابرمحلات بافت فرسوده، ساماندهی پارک‌ها، جدول گذاری معابر و بهسازی کانال آب‌های سطحی از جمله این پروژه‌ها است.

نیک‌اقبالی از اتمام عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر محله مهریان در حاشیه شهر یاسوج خبر داد و افزود: این پروژه به مدت 6 روز و کمتر از زمان پیش بینی شده تکمیل و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پروژه  آسفالت معابر محله مهریان  با اعتباری افزون‌بر 11 میلیارد ریال از محل طرح‌های بازآفرینی شهری موضوع بند الف تبصره 18 تحت عنوان کمک‌های فنی و اعتباری با هدف توسعه این منطقه اجرایی شد.

نیک اقبالی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های دولت خدمات رسانی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای رفاه اهالی ساکن در مناطق کمتر برخوردار است، خاطرنشان کرد: 14 هزار متر مربع از معابر روستای بزرگ مهریان آسفالت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: