به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
وی با گلایه از خواص سیاسی گفت: به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای بنشینید و با همفکری مشکلات شهرستان و مردم را برطرف کنیم نه اینکه جو شهرستان را متشنج کنید.
خبردنا؛ عدل هاشمی پور گفت: با نشستن و حرف زدن و شعار دادن مشکلات حل نمی شود و اگر شدنی بود تا الان مشکلی در شهرستان نداشتیم. به اندازه کافی حرف زده شد و سخنرانی ها صورت گرفت اما کار چندانی از پیش نبردیم.

به گزارش "خبردنا"، همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رشته کاراته شهرستان کهگیلویه  لنده وچرام درمسابقات آسیایی باحضور نماینده  مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی  در سالن امورصنفی دهدشت برگزار شد.
 
 نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم هیئت کاراته هم هندبال و هم کشتی شهرستان و در سایر رشته ها مدال هایی کسب شده که موجب لذت و خوشحالی همه ما می شود.
 
عدل هاشمی پور بیان کرد: هنوز ما اول راه هستیم و تا رسیدن به زیر ساختهای اساسی و زیر بنایی کار زیاد داریم، البته کارهایی صورت گرفته اما کافی نیست و ما نباید به وضعیت موجود راضی باشیم و علی رغم همه کمبودها تربیت بدنی شهرستان در حد توان خود تلاش های زیادی انجام داده اند که هنوز نیاز تلاش بیشتر است.
 
وی افزود: کمبودهای حوزه انتخابیه در عرصه های مختلف به اندازه ای زیادی است که تنها با خرد جمعی و کارگروهی میتوان کارها را انجام داد.
 
هاشمی پور گفت: کارهای بزرگ دیگری نیز می توانیم با همکاری و‌ به صورت گروهی صورت دهیم، ۹۰٪ برنامه هایی که داشتیم پیشرفت بسیار خوبی داشتند و در دهستان هایی مثل درغک چمن مصنوعی احداث شده نشان از مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارد.
 
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۲۷چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه یا به بهره برداری رسیده یا نزدیک به بهره برداری است و بارها از وزیر نفت به خاطر کمک به ساخت این چمن ها تشکر کرده ایم.
 
هاشمی پور گفت: در عرصه های مختلف ورزش،عمران و آبادانی و درمان با صحبت خالی کاری از پیش نخواهد برد و باید دست به کار شد و اقدامات موثری صورت داد که به درد مردم بخورد و‌مردم از آن ها بهره مند شوند.
 
وی تصریح کرد: اگر مدیر و مسئولی ازعملکرد خود راضی و مغرورشد در مسائل پیش رو و در آینده مشکلات فراوانی برای او پیش خواهد آمد. همه موفقیت ها در سایه تلاش بی وقفه امکان پذیر است و باید همراه مردم مثل ورزشکاران با کوشش به موفقیت ها دست یافت.
 
نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: تنها با چانه زنی با دولت مشکلات ما حل نخواهد شد و گواه این ادعا بیش از یک میلیارد سندی است که برای کمک به ورزش شهرستان ازخیرین گرفته شده است.
 
عدل هاشمی پور گفت: با نشستن و حرف زدن و شعار دادن مشکلات حل نمی شود و اگر شدنی بود تا الان مشکلی در شهرستان نداشتیم. به اندازه کافی حرف زده شد و سخنرانی ها صورت گرفت اما کار چندانی از پیش نبردیم.
 
وی با گلایه از خواص سیاسی گفت: به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای بنشینید و با همفکری مشکلات شهرستان و مردم را برطرف کنیم نه اینکه جو شهرستان را متشنج کنید.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
الحق خوب گفتی امیداست موفق باشی..
شیخ جهاندیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
سردار خسته نباشی به امید پیروزی در انتخابات پیش رو ..
نام:
ایمیل:
* نظر: