به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما در انجام کارها با آقایان تاجگردون، زارعی و هاشمی‌پور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشورت می‌کنیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به دخالت محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس در انتصاب مدیران استانی، گفت: تاکنون موردی نبوده که با آقای وکیلی مشورت کنم هر چند احترام زیادی برای وی قائل هستم.

به گزارش"خبردنا"، کلانتری در بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات در یاسوج در جمع خبرنگاران در رابطه با وظایف مدیران دولتی در انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: همه مدیران، فرمانداران و بخشداران باید بر اساس وظایف قانونی خود در چارچوب دستورالعمل‌ها عمل ‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنچه من به عنوان استاندار در رابطه با وظایف مدیران در انتخابات می‌گویم قانون است و هیچ‌کسی هم جرات نمی‌کند از قانون تخطی کند زیرا با متخلف برخورد می‌شود.

کلانتری با اشاره به برخی سیاست‌زدگی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هنوز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع نشده و معلوم نیست چه کسی کاندیدا می‌شود اما برخی همدیگر را در فضای تبلیغی خاصی قرار می‌دهند، ما به همه احترام می‌گذاریم اما روی ریل قانون حرکت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان فعالیت انتخاباتی مدیران در خارج از وقت اداری بدون استفاده از امکانات دولتی، عنوان کرد: مدیری که مسئولیت دارد باید به وظایف قانونی خود عمل کند مگر اینکه کارمندی بخواهد برای فعالیت در انتخابات، 10 روز یا یک ماه مرخصی بگیرد و می‌تواند از حق قانونی خود استفاده می‌کند اما اینکه بخواهد برگردد و دوباره کارش را انجام دهد بحث دیگری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر شهروندی در هر عنوان یا هر مقامی یک سری حقوق شخصی دارد، ابراز کرد: به عنوان مثال کارمندی می‌گوید من مرخصی می‌گیرم و می‌خواهم برای فلان کاندیدا تبلیغ کنم که این ایرادی ندارد مرخصی قانونی می‌گیرد و می‌رود.

وی افزود: برخی معتقد هستند که محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیشترین تاثیر را در انتخاب مدیران استانی دارد این در حالی است که حسین کلانتری وامدار هیچ کدام از نمایندگان مجلس نیست و این را در روز معارفه‌اش نیز گفت.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا در انجام کارهای اجرایی استان و انتصابات با آقای وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مشورت می‌کند، گفت: آقای وکیلی یکی از شخصیت‌های بزرگ این استان است مثل شخصیت‌های بزرگ دیگری که استان دارد اما بینی و بین‌الله تاکنون موردی نبوده که با آقای وکیلی مشورت کنم هر چند احترام زیادی برای وی قائل هستم. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما در انجام کارها با آقایان تاجگردون، زارعی و هاشمی‌پور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشورت می‌کنیم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس دشتروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
قشنگ مشخصه که خیلی از وکیلی مشورت می گیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
دم این استاندار قدرشناس گرم که چشم فتنه را کور میکنه دست خدا از هردستی بالاتره کسانی دنبال نفاق هستند حتما خدا مکرشان رابه خودشان برمیگردونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
درود برسایت خوب ووزین خبردنا ضمنا رفیق بودن یه مطلبه مشورت گرفتن مطلب دیگریست درسته وکیلی بچه این استانه هیچ دلیلی نداره دراموراتی که به ایشون ارتباطی نداره دخالت کنه همچنانکه نماینده های این استان حق دخالت در استان تهران راندارند بسیار بسیار متین فرمودن
نام:
ایمیل:
* نظر: