به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به نهایی شدن گزینه این طیف سیاسی در این حوزه انتخابیه واکنش نشان داد و تاکیدکرد که هنوز گزینه اصلاح طلبان برای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نهایی نشده و اصلا ممکن است این طیف سیاسی همانند انتخابات گذشته به توافق نهایی نرسنذ.
" حجت الاسلام سید نعمت الله صدوقی " در گفت و گو اختصاصی با خبردنا گفت: اینکه آقای منطقیان یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه گفته اند که گزینه این طیف برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بین آقایان کامرانی و دهبانی است صحت ندارد.

وی با تشریح وضعیت کنونی اردوگاه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، اظهارداشت: نمی دانم چرا آقای منطقیان اینگونه مصاحبه داده و احتمالا منظورشان از گزینه نهایی اصلاح طلبان فقط برای شهرستان بهمئی بوده نه کهگیلویه بزرگ اگرچه همان شهرستان بهمئی هم دارای فعالان سیاسی اصلاح طلبی چون آقایان میثاقیان و مجید باقریان هم هست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ابا تاکید براینکه هر کدام یک از کاندیدای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه که بتوانند خروجی شورای سیاستگذاری باشند، خاطرنشان کرد: هر کاندیدایی که این خروجی باشد ما از وی حمایت خواهیم کرد.

صدوقی گفت: تاکنون شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه تشکیل نشده و بر روی گزینه ها هم بصورت مصداقی بحث نشده و واقعا متوجه منظور آقای منطقیان مبنی بر نهایی شدن تنها 2 گزینه کامرانی و دهبانی نشدم.

اصلاح طلبان بویراحمد گرمسیر برای انتخابات هم کاندیدای انتخاباتی دارند

وی با بیان اینکه هرکاندیدایی که از تصمیم نهایی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پیروی نکند بطور حتم مورد حمایت این طیف سیاسی قرار نمی گیرد، یادآورشد: به هیچ عنوان گزینه و گزینه های شورا مشخص نشده و اعضای شورا باید جلساتی را تشکیل داده تا به توافق نهایی برسند.

مسوول شاخه حزب اعتماد ملی در کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا خود شما جزء این شورا هستید یا خیر؟ هم ادامه داد: اگر آقایان ما را پذیرفتند خدمت شان هستیم و اگر نپذیرفتند خدمت شان باز خواهیم بود و بطور حتم از تصمیم شورای مرکزی حمایت خواهیم کرد.

صدوقی در پاسخ به این سوال که چه تعداد کاندیدای اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وجود دارد؟ اظهارداشت: تعداد زیادی از دوستان اصلاح طلب از 2 حوزه بویراحمد گرمسیری و بخش ثلاث نامزد انتخابات شده اند که تنوع و تعدد کاندیداها می تواند برای این جریان مثمر ثمر باشد.

وی گفت: از حوزه بویراحمد گرمسیری آقایان " قبادی " و " جلیل فر " و از حوزه طیبی و بهمئی هم آقایان " کامرانی " ، " میثاقیان " ، " مجید باقریان " و " دهبانی " را نیز به یاد دارم و اینکه آقای منطقیان گفته حوزه بویراحمد گرمسیر کاندیدای اصلاحات ندارد برای ما جوای سوال است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه به برخی از دوستان دیگرمان نیز مانند آقایان " خسروی " و " دکتر اژدری " گفته شد کاندیدای انتخابات نشوند، خاطرنشان کرد: 

صذوقی با تاکید براینکه تا زمان اعلان ردصلاحیت ها نمی توان گفت کدام گزینه ها مدنظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هستند، اظهارداشت: برگزاری نشست این شورا تا آن زمان موضوعیتی ندارد و باید نتیجه ردصلاحیت ها کاملا مشخص شود.

وی گفت: اینکه آقای منطقیان گفته نطر من به آقای دهبانی نزدیک تر است ایرادی ندارد اما اینکه گفته شود آقایان کامرانی و دهبانی گزینه های نهایی شورای سیاست گذاری هستند را قبول نداریم چون اساسا تاکنون این شورا تشکیل نشده و جریان اصلاحات گزینه های متعددی دارد و بر روی مصداق ها هنوز بحثی نشده است.

مسوول حزب اعتماد ملی در کهگیلویه بزرگ با تاکید براینکه امیدواریم شورای سیاست گذاری به نتیجه نهایی جهت معرفی کاندیدای واحد انتخاباتی در این حوزه انتخابیه برسد، ادامه داد: البته امکان دارد به نتیجه نهایی هم نرسد و به همین خاطر می گوییم تا زمانی که که ردصلاحیت ها مشخص نشود امکان بحث و بررسی برروی گزینه های این شورا وجود ندارد.

صذوقی افزود: ما قبول نداریم که در شرایط کنونی نظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ بر روی 2 گزینه کامرانی و دهبانی است و معتقدیم عزیزان دیگری هم از حوزه بویراحمد گرمسیری و هم از حوزه ثلاث وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هنوز میثاقی برای معرفی گزینه نهایی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بسته نشده است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در سایه " وحدت "به گزینه واحدی بعد از 20 سال برسیم اگرچه ممکن است هم به نتیجه نرسیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در استان آقای سیدباقر موسوی نماینده اسبق حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده و برای این شورا در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ فردی مشخص نشده است.

صدوقی افزود: تمامی کاندیداهای انتخاباتی اصلاح طلب براساس ملاک هایی بعنوان گزینه در شورای سیاست گذاری مطرح می شوند اما یقین بدانید که هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
اولا آقای صدوقی انگار خودت هم دوستانت را نمی شناسی؟ آقای محمد جلیل فر بچه بیشه خشکو گچ بلند بهمئی است در ضمن جناب دکتر آرمین استاد و فعال دانشگاه هم بچه ممبی بهمئی یکی از نیروهای فعال اصلاح طلب بهمئی است که اصلا ذکر نکردید!!!!!!!!!!!!!!!
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
نیروهای ثبت نامی بهمئی حدود 10 نفر هستند که زنلشو هم نباشونن چون زنل اصلاح طلبل اصولگرا هستند و زنل اصولگراها اصلاح طلبند بنابراین منتظر کاندیدای اصلاح طلب از بین بهمئی ها نباشید در ضمن اینبار اصولگرا و اصلاح طلب بهمئی ها می خواهند یک نماینده قوی و کشوری را به مجلس بفرستند پس جناح اصلاح طلب برید خیرتان را جای دیگر بجورید فکر کنم همین سید شیخ صدوقی عالی باشد
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
خیلی منطقی فرمودند باید تا تایید صلاحیت شورای نگهبان صبر کرد چون بعضی افراد مشکل اخلاقی و فساد اخلاقی و برخی مشکل وابسته به گروهک منافقین و برخی هم مشکل سیاسی و ضد ولایت فقیه دارند بنابراین همانطوری که شورای مرکزی اصلاح طلبان تصویب کردند باید تا تایید صلاحیت کاندیداها از طرف هیئت های نظارت و شورای نگهبان صبر کرد باید صبر کرد البته استاد منطقیان هم فرمودند که باید تا تایید صلاحیت ها صبر کرد ولی می خواست به طریقی از دکتر دهبانی تشکر کند به خاطر فعالیت دور های قبل که در همه برنامه های روز سخنرانی کاندیداها موقع تبلیغات انتخاباتی آقای دهبانی سر تریلی قبل از منطقیان سخنرانی می کرد و از مردم می خواست به استاد منطقیان رای دهند می خواست بدینوسیله تشکر کند شاید هم موقع مدیرکلی ارشاد دهبانی کاری برای منطقیان انجام داده باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
عمری است که مردم فریب اصلاح طلب و اصولگرا رو خوردند اما با این همه فقر و بدبختی و گرسنگی انشاالله دیگه مردم دیگه فریب نمی خورند.خانه از پایبست ویران است خواجه در بند رنگ و نقش ایوان هست.
اصلاح طلبی از بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
آقای منطقیان همیشه دست پیش می‌گیرد که پس نیفتد و هیچوقت اصولی و منطقی صحبت نمی‌کند.ما تعجب می‌کنیم که چرا آقای منطقیان فقط از دهبانی حمایت می‌کند!!! چرا از مسعود قبادی حمایت نمی‌کند؟ اگر دهبانی برای منطقیان زحمت کشیده خب قبادی نیز دو برابر زحمت کشیده!!! جالبترش اینجاست که مسعود قبادی سبقه سیاسی و اصلاح‌طلبیش خیلی بیشتر از دهبانی است، اصلا دهبانی تاکنون برای اصلاحات چه کرده بجز اینکه بواسطه منطقیان به مدیرکلی ارشاد رسیده!!! این بویراحمدی‌ها اصلأ وفایی ندارند و بیشتر منفعت‌طلب هستند...وای به حال اصلاحات با بودن منطقیان...وای و صد وای
نام:
ایمیل:
* نظر: