به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: برنامه و ایده من مشخص است که آن مسیری را که شروع کرده‌ایم با سرعت بیشتری حرکت دهیم‌.
خبردنا: غلامرضا تاجگردون گفت: این جلساتی که بین نماینده و اقشار مردم برگزار می‌شود یک تجدیدعهد است بین نماینده و موکلین.

به گزارش"خبردنا"، نماینده گچساران و باشت در جمع تیره تیگویی (ایل بابکان) افزود: در این دوره ۴ سال نماینده شما بوده و در این ۴ سال آنچه وظیفه بود انجام و تلاش می‌کنیم به سرانجام برسد.

وی افزود: عزیزی گفت اگر دوچرخه‌ای بخواهد تعادلش را از دست ندهد آن‌کسی که دوچرخه را می‌راند مرتب باید رکاب بزند، اگر برای دوچرخه رکاب نزند دوچرخه تعادلش را از دست می‌دهد و به زمین می‌خورد. شما نمی‌توانید بگویید من راکب دوچرخه هستم و خود دوچرخه باید حرکت کند. مهم‌ترین چیزی که در استان باید به آن نظر داریم این است که این دوچرخه نباید رکاب زدن آن بایستاد. برای حرکت خوب باید دوچرخه سالم باشد و راکب آن بلد باشد تعادل آن را حفظ کند.

تاجگردون گفت: مردم عزیز گچساران ما امروز وقتی در کنار هم جمع هستیم برای این است که بگویم می‌خواهیم برای آینده بهترمان تصمیم بگیریم.

وی اظهار داشت: حرکت‌هایی دارد در آنجا شکل می‌گیرد که در مسیر توسعه قرار می‌گیرد، آیا ما می‌توانیم این موضوع را به امید خدا رها کنیم و بگویم در آینده چه می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: برنامه و ایده من مشخص است که آن مسیری را که شروع کرده‌ایم با سرعت بیشتری حرکت دهیم‌.

وی با بیان اینکه من دوست دارم دوستان رقبا بیایند و برنامه خود را ارائه دهند ولی همه‌چیز شده توهین و افترا، افزود:دیدن ایده و برنامه چیزی نیست که بتوان به‌راحتی از آن گذشت.

نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: برخی می‌گویند مجلس بعد مجلس اصولگرایی که تاجگردون نمی‌تواند کار کند؛ خدمتشان عرض کنم وقتی من به مجلس رفتم هم دولت و هم مجلس اصولگرا بود. من از آقای احمدی‌نژاد توانستم اعتبار مصوبات مهم را بگیرم (مانند گاز منطقه باباکلان) من روش گرفتن مصوبه را از این مجلس داشتم.

وی با بیان اینکه حتی مجلس قبل هم اصولگرا بود و فرزند شما مسئول کمیسیون برنامه‌وبودجه بود، تصریح کرد: فرض کنیم آقایان رفتن مجلس ازشان می‌پرسند چرا کاری نکردند میگویند تا خواستیم کاری کنیم مجلس تمام شد.

تاجگردون گفت: من به عزیزانی که این روزا میگویند این طرح‌ها را من آوردم در برابر همه میگویم و حاضرم کتاب بودجه را در کنارشان بگذارم ۳ ساعت هم وقت می‌دهم اگر توانستند طرح‌ها را پیدا کنند.

وی افزود: درست است شاید ایراد در کار باشد ولی ایراد را باید کسی رفع کند که خودش ایرادی نداشته باشد (رطب‌خورده کی تواند منع رطب کند).

این نماینده مجلس اظهار داشت: امروز ایل و طوایف فرزند خودشان را دعوت کردن من خدمتشان رسیدم که تجدید دیداری شود و به آن‌ها بگویم این مسیر یک مسیری است که لازمه آن آرامش است مردم آن‌قدری مشکلات دارند که حیف است باز برای آن‌ها مشکل ایجاد کنیم.

وی افزود: کمال آرامش را داشته باشید و این مسیر ۲ ماهه را جلو برویم و شک نکنید موفق خواهیم شد.



نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: شاید برخی از مردم آمادگی رأی دادن را نداشته باشند، اولاً خیلی رک به شما گفتند یار نونی تاجگردون هستند، از شما خواهش دارم هرکدام از شما یار نونی هستید به من رأی ندهید.

وی بیان کرد: اعلام می‌کنم برادران عزیز، این‌ها یار نونی نیستند اینان یاران من برای توسعه و آبادانی شهر هستند.

تاجگردون تصریح کرد: همه طوایف، اقشار، اصناف و … از شما خواهش می‌کنم وقتی من نیستم (در کمیسیون تلفیق برای بودجه سال ۹۸ کشور هستم) در این مدت هرکدام یک تاجگردون باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: