به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
اینها بدنبال آلوده کردن فضای آرامش مردم اند و ما آرامش از هر نتیجه ای برای ما مهمتر است. اشکال ندارد بگذارید نقد کنند.
خبردنا: نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای دقایقی پیش در سخنانی در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) یاسوج از هواداران خود خواست بفمر آرامش جامعه باشند.

به گزارش خبردنا، " سیدحاجی محمد موحد " در بین هواداران خود اینگونه گفت: 

عزیزان من، برادران بزرگوار و خواهران ارزشمند، من باید اقرار کنم با هر زبانی و بیانی و هر قدمی و هر فریادی و هر سخنی توانایی به تصویر کشاندن این شهامت و شجاعت و این حضور را نه من بلکه هر توانمندی هم ندارد و باید گفت: " فتبارک الله احسن الخالقین" از این امت و درود براین مردم و این جمعیتی که اینکونه به پای انقلاب شان ایستاده اند، 

گفتنی ها زیاد است ولی من سعی می کنم چند نکته را به اختصار بگذرم:

من همان موحدی هستم که سال 71 در کسوت نمایندگی بعنوان نوکر شما لباس نوکری را پوشیدم و در تمامی میدان های خدمت به شما سر از پا نشناختم. 

همان موحدی هستم که قبل از انقلاب بعنوان فرزندی از فرزندان شما در مبارزه با طاغوت ایفایب نقش کردم.

همان موحدی هستم که در دوران مسوولیتم در دستگاه قضایی سعی کردم بعنوان خدمتگزاری برای نظام و مردمم و برای عزیزانم باشم.

امروز هم با همان توان به لطف خدا و دعای شما و همراهی و همگامی شما پا به این عرصه گذاشته ام با این دیدگاه که موحد مرزی جز مرز ولایت و انقلاب نمی شناسد. در راستای این دیدگاه چپ و راست ، میانه و وسط، بویراحمد و ثلاث، چرام و غیرثلاث و وووو اینها ، همه برای اول برادرند و سرور.

با این دیدگاه ورود کرده بودم و با این دیدگاه مجددا ورود کردم.

نکته دوم، برادران بزرگوار عرض می کنم، روش و شیوه بنده این بود، امروز فضای مجازی یک فضای خاصی است، هر روز یک نکته ای مطرح می شود، هم به آنهایی که در فضای مجازی فعال اند ، نقش ایفا می کنند، صاحب نظرند، توان دارند، عرض می کنم و هم بقیه عزیزان، هرکس با هر قلمی و هر بیانی و هرشکلی ، موحد را تخریب بکند ، جوابش، " هیچی چیزی جز دستت درد نکند، خیلی ممنونم، نباید باشد، چرا؟ چون اینها بدنبال آلوده کردن فضای آرامش مردم اند و ما آرامش از هر نتیجه ای برای ما مهمتر است. اشکال ندارد بگذارید نقد کنند.

مرحوم شهید بهشتی، من یادم است دقیقا، از جبهه برگشته بود در یکی از شهرها، جلسه ای داشتیم، آنقدر بهش حمله کردند، بهش هتاکی کردند، فریاد برآورد ، عزیزمان بگذارید تا بگویند تا تخلیه شوند، حالا ، هرچه از این ها گفته شود و ما آرمان انقلاب ، آسایش مردم، آرامش مردم بر این دیدگاه، جواب ندهیم ، عکس العمل نشان ندهیم، ورود مردم به این حوزه بیشتر می شود.

با چه زبانی از این حضور، از این جمعیت، از این مردم، از این زن ها، از این مردها تشکر کنم. 

جمعیتی که در محضرشان هستیم به نظر می آید جمع کردن این جمعیت یک هنر است و نیست آن هنر ، جز آن عشق و علاقه به  آن آرمان هایی که این مردم نهفته است.

مردم در اینجا به عشق انقلاب آمده اند، مردم اینجا به اعتبار نظام جمهوری اسلامی آمده اند.

ای مسوولین، ای عزیزان، این مردم همان مردمی هستند که دشمن تمام هنرش را به خرج داد و به خرج می دهد که پای صندوق ها نیایند، اما اینها آمده اند تا یک حرکتی را آغاز کنند و رمق بزنند که دشمن مات و مبهوت و متحیر شود از این مردم.

این مردم قابل ستایش هستند و این مردم مردمی اند که امام اینگونه از آنان یاد کرد که اینها از مردم عهد رسول الله بهترند و درود براین مردم.

از طوایف مختلف، از قبایل مختلف، جمعیت های مختلف و اقشار مختلف، اداری، فرهنگی ، دانشگاهی ، بازاری، همه و همه، هر گوشه ای را که نگاه می کنیم ، از ایل ستُرگ طیبی مملو است، از ایل ستوئدنی بویارحمد مملو است، از ایل نامدار چرام مملو است، از ایل بهمئی قهرمان مملو است، از سادات، از ایل شجاع میادین مختلف دشمن زیاری مملو است.

خبرنگار: یوسفی اصل
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
تو را خدا دست از سر مردم بدبخت وردار
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
همین که با اومدنت عده ای غرق در ترس و دلهره و وحشت شدن یعنی خوب و درست اومدی
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
موحد یاسوج را فتح کرد در ضمن به کاندیداهای یاسوج(بویراحمد بزرگ) هم آموخت که اینگونه مردمی باشید و اینگونه مردم را جذب کنید و اینگونه مردم را به شور و شوق آورید تا نظام جمهوری اسلامی پایدار بماند در ضمن موحد مثل یک جوان 28 ساله انرژی داشت و قبراق و سر حال بود
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
زنده باد موحد بزرگ مردی برای همه ی عرصه ها .
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
انصافاموحدلیاقت وشایستگی اش همچنان پابرجاست مردخستگی ناپذیرخدمت رسان به احادمردم درودت بادکه ازهمه اصلح تری
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
آقای موحد ازهمین الان داره فضا و آرامش مردم را آلوده می کند. شورای نگهبان اینها را رسد کنید.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
درودبرموحدمردمی وانقلابی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
کجاش انقلابی بود موحد درسال 88برای میرحسین سخرانی کرد جز حزب کارگزران است .
نام:
ایمیل:
* نظر: