به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
خبردنا: نماینده مجلس  با اشاره به حادثه سقوط هواپیما اوکراینی گفت: دردآلود است که عده‌ای در این مملکت خلافی را مرتکب شده‌اند ‌و خودشان تصمیم گرفته‌اند که چه زمانی این مطلب را که اشتباه کرده اند را به گوش مردم برسانند.

نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: کتمان حقایق طبق قوانین جرم است، باید با این افرادی که خودشان تشخیص داده اند به رهبری و دولت ۴۸ ساعت بعد اطلاع دهند و اصلا به مجلس هم نگویند، برخورد قضایی شود.

نماینده رشت

عضو کمیسیون برنامه و‌بودجه خاطر نشان کرد: اگر فشار غربی ها و اطلاع رسانی مردم و فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد نبود شاید هم اصلا آقایان واقعیت را نمی گفتند. اینکه می گویند آرزوی مرگ کردیم حرف است. اینها باید استعفای دسته جمعی دهند و همه نیز باید بدون برو برگرد محاکمه شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه مسئولان باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم انجام دهند. رییس دانشگاه این دانشجویان در کانادا با بغض صحبت می کند و نخست وزیر این کشور ابراز ناراحتی می کند چرا در این سه روز گذشته هیچ مسئولی در داخل کشور ما با این خانواده ها ابراز همدردی نکرده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۷۰انسان جانشان را از دست داده اند، این حرف شوخی که نیست. چه کسی الان مسئول است؟ آقایان همان لحظه متوجه شدند که اشتباه کردند به چه حقی کتمان کردند چرا آبروی کشور را بردند؟ چرا این همه صداوسیما با پخش برنامه‌های مختلف اظهارنظرهای کارشناسی خلاف را منعکس کرد به مردم خلاف گفتند و این دردناک است.

رییس فراکسیون مستقلین گفت: اگر روز گذشته آن فیلم در فضای مجازی منعکس نشده بود قطعا همچنان حقایق این اتفاق را کتمان می کردند.

وی تاکید کرد: برخی نهادها   زیر نظر مجلس نیستند و امکان پاسخگویی آنها به مجلس وجود ندارد، ما فقط می توانیم با قصور وزرا مربوطه برخورد کنیم و در این زمینه اصلا کوتاه نخواهیم آمد. تصور نشود چون روزهای آخر مجلس است ما برخوردی نمی کنیم، قطعا برخورد می کنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و‌بودجه تصریح کرد: آقایانی که این کار را کردند و سه چهار روز حقیقت را از مردم کتمان کردند رفتار بسیار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای انجام دادند. این کار فریب افکار عمومی و مسئولان رده بالا نظام است و خسارت غیر قابل جبرانی را به کشور وارد کرد.

وی خاطر نشان کرد: از قوه قضاییه می خواهیم بدون فوت وقت با مقصران حادثه برخورد جدی داشته باشد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
شما برای چی حرف می زنید اعضای محترم بی خاصیت ترین مجلس تاریخ ایران
به خدا این سرداران هزاران خطای این شکلی هم انجام بدن یک تار موشان می ارزد به هزاران دنیا پرست پر ادعا امثال شما دقیقا من دیدیم فردی مثل خودت بر روی ویلچر در مجلس هر چقدر صدایت کرد حاضر نشدی نگاش هم کنی چه برسد به جواب جان ما فدای تلاش و شهامت و شجاعت امثال شهید سلیمانی و حاجی زاده وووو
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
شما نمایندگلان بی خاصیت و معامله گر باید استعفا بدهید..سبز قامتان سپاه که شبانه روز برای امنیت این مملکت زحمت می کشند باید مورد تشویق و حمایت قرار بگیرند...
نام:
ایمیل:
* نظر: