به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
فعال سیاسی اصلاح طلبان بویراحمد:
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
خبردنا؛  خبر رد صلاحیت حاج اردوان‌ ایزدپناه کاندیدای  شاخص اصلاح طلب بویراحمد ودنا  توسط شورای نگهبان باعث شد که‌ با   چشمان‌ اشک‌بار  ما محکم‌ تر  از گذشته کنار این جریان بمانیم‌.

ما‌ راهی را که شروع کرده ایم تا آخر ادامه خواهیم‌ داد. 
ما از جنس کسانی نیستیم که رفیق نیمه راه باشیم.
امید بذر هویت ماست  و همچنان امیدواریم.

ما صحنه را خالی نخواهیم کرد و همچنان با اقتدار در میدان کنار حاج اردوان ایزدپناه خواهیم‌ماند.
و تا آخرین نتیجه شورای نگهبان امیدوار هستیم.

ما اعتقاد داریم‌ که اردوان ایزدپناه برای ما در این میدان‌ قدم گذاشته است و به پاس قدرانی از ایشان و پایبند بودن به اندیشه پاک‌اصلاح طلبی خودمان وظیفه خودمان‌ می دانیم‌ به احترام‌ کسی که برای ما آمده است تا آخرین لحظه کنارش بمانیم.

حاج‌ اردوان‌ایزدپناه آمده است تا صدای واقعی اصلاحات در بویراحمد و دنا باشد، هر کدام از ما جوانان اصلاح طلب در این شرایط  صدای رساتری  برای اصلاحات کنار این جریان خواهیم‌ بود و اجازه نخواهیم داد صدای اصلاحات  در بویراحمد و دنا خاموش شود.

ما به آزادی اندیشه ، قلم و بیان اعتقاد داریم.
ما مدافع شکستن قلم‌ هستیم و درمقابل کسانی که خواهان شکستن قلم هستند خواهیم ایستاد و قلم‌ها را هر روز تجهیز تر خواهیم کرد.

در مقابل کسانی که مخالف آزادی اندیشه و بیان هستند  محکم‌تر فریاد خواهیم زد.
ما از انتخابات بدون کاندیدای اندیشه ای جریان اصلاح طلب در ۱۶ سال گذشته در بویراحمد و دنا خسته شده ایم.

ما مخالف بی اخلاقی هستیم و درمقابل تمام‌ کسانی که در این مدت جریان‌ ما را مورد بی مهری قرار دادند همانند گذشته سکوت خواهیم‌کرد، در مقابل کسانی که از ردصلاحیت جریان ما خوشحال شده اند باز سکوت خواهیم‌ کرد چون‌ ما اعتقاد داریم  جریان سیاسی ما با شعار اخلاق به میدان آمده است و با سکوتمان‌ در عمل شعارمان تحقق خواهد یافت وهرگونه بی اخلاقی را محکوم‌ می کنیم‌.

امیدوارم‌ شورای نگهبان به اندیشه اصلاح طلبان احترام‌ بگذارد و با تایید صلاحیت کاندیدای جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا حاج‌ اردوان‌ ایزدپناه و دکتر رمضانی امید را به اردوگاه اصلاح طلبان‌ برگرداند.

ما اعتقاد داریم تنها تایید صلاحیت کسانی که از درون جریان اصلاح طلبی رشد یافته اند می تواند به ما انگیزه دهد که پای صندوق های رای حاضر شویم.امیدوارم‌ شورای نگهبان امید را دلهایمان‌ به ناامیدی تبدیل نکند و به مطالبه حداقلی ما احترام‌ بگذارد و شور و نشاط سیاسی را به ما برگرداند و در این شرایطی که کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد به تمام‌ سلائق احترام‌بگذارد و ما  همچنان به تغیر نگاه  شورای نگهبان‌ در مرحله بعدی تایید صلاحیت ها  امیدواریم.

ما جریان ریشه داری هستیم  که درد  تمام خنجرها ی غیر خودی و همفکران به ظاهر اصلاح طلب خودی را  تحمل کردیم‌ و امروز استوار تر از گذشته ایستاده ایم.

ما نقشه  کسانی  را که دنبال حذف سید باقر در بویراحمد و دنا هستند را خنثی خواهیم‌کرد و نشان خواهیم‌ داد سید باقر حذف شدنی نیست.

ما در ۲ اسفند تصمیم واحد خواهیم‌ گرفت، تک روی در  جریان ما معنایی  ندارد، ما  همچنان‌ با اقتدار امیدوار به آینده  صحنه را ترک نخواهیم‌ کرد و در این صحنه استوار و سربلند ایستاده ایم.

و این مرقومه  را با شعری از قصیر
 امین پور به اتمام‌ می رسانم

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم‌ 
ریشه ما به آب 
شاخه های ما به آفتاب می رسد 
ما دوباره سبز می شویم 
***********
محسن‌ فروزان فعال سیاسی و اجتماعی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
برو اصلاح طلب بساز چرا ناراحتی
نام:
ایمیل:
* نظر: