به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
هاشمی‌پور اضافه کرد: انتطار دارم آقای نوبخت نسبت به اجرای این سد به وزیر نیرو تأکید داشته باشد و نگذارند امید این مردم به یأس مبدل شود.
خبردنا؛ کلنگ احداث ۳هزار و ۵۰۰واحد مسکن ویژه نیازمندان با حضور رییس سازمان برنامه وبودجه کشور  ،استاندار  ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل مسکن استان به زمین زده شد.

به گزارش "خبردنا"،عدل هاشمی پور در این آیین گفت:خوشبختانه با همکاری دولت اقدامات خوبی در کهگیلویه بزرگ انجام شده و یا در حال انجام است که با بهره بردار ی از انها توسعه این شهرستان پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

وی با قدردانی از مدیرکل مسکن استان افزود:ساخت مسکن روستایی استان برای نیازمندان  رشد چشمکیری داشته است.

هاشمی پور از نیروگاه سیکل ترکیبی، ابرسانی به حومه غربی و سایر طرح های در حال اجرا اشاره کرد و گفت:دولت در بودجه سال اینده اعتبار مناسبی برای به بهره برداری رساندن انها در نظر بگیرد.

هاشمی‌پور گفت: نیروگاه برق پادوک و آبرسانی به چهار شهر با ۲۰۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های مهم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سد آبریز حرکت خوبی بود و امید در مردم بوجود آورده است، تصریح کرد: ۴۰ سال زمین‌های کشاورزی در مجاورت رودخانه مارون تشنه بودند.

هاشمی‌پور اضافه کرد: انتطار دارم آقای نوبخت نسبت به اجرای این سد به وزیر نیرو تأکید داشته باشد و نگذارند امید این مردم به یأس مبدل شود.

وی باند اضطراری دهدشت را از دیگر پروژه‌های شهرستان نامید و گفت: این پروژه برای اولین بار در بودجه سال ۹۸ دیده شد و چهار میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت.هاشمی پور با اشاره به سخت گذر بودن برخی از مناطق مانند دیشموک و منطقه آجم گفت: در صورت راه اندازی این باند زمینه حضور  مسئولان و وزرا در شهرستان کهگیلویه و شهرستان های اطراف افزایش و اورژانس هوایی نیز برای اعزام به مناطق و روستاهای سخت گذر فراهم می‌شود.

هاشمی پور با اشاره به مشکلات موجود در زمینه نبود باند فرودگاه از رییس سازمان برنامه و بودجه خواست اعتبار این طرح ضروری در بودجه سال اینده پیش بینی شود که با پاسخ مثبت نوبخت همراه شد.

محمدباقر نوبخت نیز اظهار داشت: برای سال جاری و آتی میزان وابستگی به نفت به شدت تقلیل پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این در حالی است که منابع درآمدی ما در ۱۰ ماه اول سال جاری ۱۱۷ درصد سال گذشته بود.

نوبخت ادامه داد: پرداخت‌های پرسنلی نیز ۱۳۴ درصد سال گذشته و آنچه مربوط به صندوق بازنشستگی بود ۱۳۲ درصد بود و همه اینها نسبت به سال گذشته بیشتر شد اما میزان وابستگی به نفت تقلیل پیدا کرد طوری که حتی نسبت به آنچه پیش‌بینی ما در بودجه بود با یک پنجم آن توانستیم از نفت استفاده کنیم و مابقی را از دیگر منابعی که در کشور وجود دارد تأمین کردیم.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات دشمنان تلاش می‌کنند اقداماتی انجام دهند که ما را بیازارند، تصریح کرد: البته در کنار زحمت‌هایی که برای ما ایجاد می‌کنند ما می‌توانیم از آن چالش‌ها فرصت ایجاد کنیم.

نوبخت با اشاره به دستاورد سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه برنامه‌هایی به انجام رساندیم.

وی گفت: در شورای اداری تصمیم بر این شد بافت فرسوده حاشیه یاسوج در آینده نزدیک بهسازی شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در راستای بهسازی بافت حاشیه گچساران  یکهزار و ۲۰۰ مین خانه بازسازی شده آماده بهره‌برداری شد

وی همچنین از افتتاح تعریض مسیر گچساران به بهبهان به دیگر برنامه‌های اجرایی در سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد نام برد.

نوبخت گفت: از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در سطح استان یکهزار و ۵۰۰ واحد متعلق به کهگیلویه بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به محور پاتاوه به دهدشت از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور خبر داد و افزود: این محور برای عبور از کوه‌ها نیاز به احداث تونل ۹ کیلومتری دارد وبااختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای آماده سازی این مسیر تا پایان سال ۹۹ به  بهره‌برداری می رسد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
خندیدیم
ک/عبادالهی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
خدا قوت سردار کاش ۱۶ سال موحد ۱۶ کار مثبت انجام میداد تا امروز میتوانست جلوی مردم ک .. و بویراحمد سر راست کند کند و دست به دامان استانهای همجوار گهگیلویه بزرگ برای رای نمیشد ،اینجاست که عزت سردار و ذلت موحد نمایان میشود برای مردم آگاه و بیدار مناطق چهار گانه کهگیاویه بزرگ . درود بر سردار سازندگی ، آفرین به مردم فهیم و بیدار باش کهگیلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: