به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
وی تصریح کرد: دیدگاه و اندیشه من همیشه فراتر از ایل و طایفه و منطقه است
خبردنا: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، در ادامه نشست های انتخاباتی خانه به خانه خود با جمعی از مردم بخش سرفاریاب و روستاهای اطراف آن دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش"خبردنا"، سید محمد موحد در یکی از این دیدارهای خانگی به تلاش‌های بسیار خود، برای بخش شدن سرفاریاب اشاره و اظهار کرد: زحمت کشیدیم تا سرفاریاب بخش شد، چرا برخی خدمات را نادیده می‌گیرند و برای اینکه به مطامع خود برسند می گویند موحد جاده را از اینجا برداشت و آنجا برد، اگر راست می‌گویید و ذره‌ای به اخلاق اعتقاد دارید بررسی کنید همه چیز مشخص است.

وی گفت: اگر ملاحظه کنید مدیرانی که در دوران نمایندگی بنده بودند بیشتر از حوزه بویراحمد و سادات امام زاده علی (ع) بود چون که من اصلاً مرز نمی‌شناسم.

موحد با اشاره به گلایه‌های سادات رضا توفیق (سادات و طایفه موحد) از موحد که موجب رشد هیچ یک ازسادات رضا توفیق نشدی و هر چه بوده برای دیگران از جمله سادات امام زاده میرسالار (ع)، طیبی، بهمئی، سادات امامزاده علی (ع) و بویراحمد بوده است، بیان کرد: حال برخی بی انصافی نکنند خوب من بودم که فراجناحی و فرامنطقه ای بوده‌ام.

وی در پایان تصریح کرد: دیدگاه و اندیشه من همیشه فراتر از ایل و طایفه و منطقه است و معتقدم که نماینده آحاد مردم هستم، همیشه ارادت داشتم و دارم، این وظیفه من بود و هیچ منتی هم نمی‌گذارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: