به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع هواداران:
وی تصریح کرد : به خدا قسم این مردم علی رغم همه مشکلاتی که دارند شان ،جایگاه،مقام و منزلتشان را دیگر به این چیزا عوض نمی کنند.
خبردنا: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با جمعی از مردم طایفه دیلگون شهرستان چرام(چشمه زعفرون) دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش"خبردنا" ؛ حجت الاسلام و المسلمین موحد در جمع این طایفه  اظهار داشت :  بسیار خوشحال و خرسندم در میان جمع و طایفه ستودنی ، شجاع و ارزشمند دیلگونی قرار گرفتیم ، بنده را به حضور پذیرفتند و میزبان هستند.

وی ادامه داد:اسلام بانی و مبدا اخلاق است ولی متاسفانه برخی آن را اجرا نمی کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین موحد  بیان کرد :کسانی که برای رسیدن به مجلس خود  را  به  آب و اتش می زنند ،دلیلی است که مردم به ان شک کنند ، مردم ما شعور ، فهم ،عقل و درک ، بصیرت و اگهی دارند و می فهمند.

وی در  ادامه گفت : آیا با کالا، جهیزیه و پول  باید رای جمع کرد ؟ به خانه ی هر کسی که  وارد می شود پاکتی را به وی داده و شخصیت وی را با پاکت و هر چیزی زیر  و رو می کنند، آیا این واقعا فرهنگ دینی و اسلامی است؟

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : به خدا قسم این مردم علی رغم همه مشکلاتی که دارند شان ،جایگاه،مقام و منزلتشان را دیگر به این چیزا عوض نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موحد ادامه داد : مردم واقعیت ها، صداقت، راستگویی، یک رویی و یکرنگی را می خواهند، آدم چیزیهایی در این مسیر می بیند که واقعا" برایش بسیار سنگین است.

نماینده اسبق مردم شهرستانهای  بهبهان و آقاجاری در مجلس شورای اسلامی افزود : بیاید محاسبه کنید کدام دیلگونی حاضر است شرافت طایفه ای، خانواده ای ،سابقه ی طایفه ای و خودش را عوض کند، با این چیزهایی آلوده،کثیف و بی ارزش، من یقین دارم هیچ دیلگونی این کار را نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین موحد گفت : نه تنها دیلگونی،بلکه  هیچ کهگیلویه ای،چرامی، بویراحمدی، طیبی، بهمئی و دشمن زیاری این کار را نمی کنند .

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ی کهگیلویه بزرگ ادامه داد: بیخود یک فرهنگ آلوده ، غلط و بی معنایی را بین مردم نهادینه نکنید،فردا اگر یک فرزند مستضعف و محروم و جوانی خواست به این عرصه وارد شود تکلیف او چیست؟چگونه مبارزه کند؟

وی خاطر نشان کرد: فرض کنید اگر مردم به موحد محبت و  لطف بکنند  و موحد را در شان و جایگاه خودشان دیدند به این علت است که موحد در نوکری به مردم یکرویی، یکرنگی و صداقت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موحد افزود :  آقایان ایراد میکند می گویند فلانی به جوانان نوبت بدهد، والله بلا قسم من با  زرس قاطع عرض میکنم یکی از دلایلی که بنده در این دور امدم این است که راه را به همه مشکلاتش برای جوانان باز کنم.

نماینده اسبق مردم بههبان و آقاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت : چون شرایط و  وضعیتی را می بینم که واقعا دستگاههای نظارتی ، امنیتی و  اطلاعاتی ورود و رصد کنند تا  شخصیت ، حیثیت و جایگاه مردم خدشه دار نشود.

حجت الاسلام و المسلمین موحد  تصریح کرد : معلوم هست ما در طول۱۶سال چه کرده ایم،حضور  این مردم گواه بر این است که ما در این ۱۶سال چه کرده ایم، این مردم را چه کسی اورده است،من نه مقام ، نه جایگاه و نه منزلت ،نه پول  و نه جهیزیه ندارم هیچ چیز ندارم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد : دلیل اینکه این مردم اظهار لطف می کنند و حمایت می کنند چه چیزی است دلیلی ان این است که عملکرد دیده اند.

وی همچنین گفت : دلیلش این است در زمانی که احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور به اینجا آمد اولین قولی که به مردم داد دانشکده بود که به قولش عمل کرد،همانجا ایستاد ، مقاومت و سماجت کرد تا برای چرام دانشکده را گرفت .

حجت الاسلام و المسلمین موحد اظهار داشت : دلیلش این است که بزرگترین فنی و حرفه ای در این شهر احداث شد و بعد از  رفتن من به بهبهان یک اجر روی آجر گذاشته نشد، اگر جاده ای ، برقی و فضای اموزشی هست  مال دوران من است و  اینها را مردم دیدند .

وی افزود : از ان گذشته مردم شاهدند و می بینند که موحد تمام دوران عمری که با این مردم زندگی کرده چه در دستگاه قضایی چه در دستگاه تقنین چه در دورانی که در خانه اش نشسته بود به عنوان یک نوکر در کنار مردم افتخار کرده و می کند، این چیزی که مردم استنباط کرده اند،مردم شعور،فهم ،بصیرت و آگاهی دارند نباید ما از انتخاب مردم بر اساس شعور و فهم ناراحت شویم و فریاد کنیم که دنیا زیر و رو شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موحد در پایان گفت : از همه عزیران ، سرواران و میزبانان تشکر می کنم و امیدوارم به حول و قوه الهی در خدمت و نوکری شما ایفاد نقش کنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: