به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
وی گفت:توهین به کاندیدا چه مشاور و چه سخنگوی طرف مقابل نباید صورت گیرد نباید وقتی به بنده توهین می کنند کسی واکنش نشان ندهد.
خبردنا: نماینده ادوار گذشته مردم کهگیلویه بزرگ در جمع طوایف تاماولی و تامحبعلی در شهرستان لنده باتبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: مهمترین افتخار من حضور در جمعی مردمی است که حقیقتا ولی نعمت همه ما هستند.

وی افزود:در دیدار یکی از بزرگان شهرستان به من توصیه ای داشت که فرومدند: از ارزش ها و اصول و ارمان های انقلاب باید دفاع کنید وکه این موضوع برای بنده خیلی مهم است.

حجت الاسلام سید موحد گفت: حضور در جمع مردم خوب شهرستان لنده به خصوص طایفه تاماولی یا تامحبعلی یکی از افتخارات است که انتظار داریم این مهم به با حمایت خوب این طایفه بزرگ رقم خورد.

وی افزود:افراد شایسته ای از این طایفه در پست های مدیریتی استانی و ملی هستند که در دوران مدیریت خود منشا خیر و برکت برای عموم ملت بوده و هستند.

 کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:دست پاکی یکی از مهمترین شاخصه های اصلی یک مدیر است که باید انسان به آن توجه ویژه کرد که این شاخص بسیار مهم برای مدیریت هر فرد لازم است.

وی گفت:مدیر های خوبی در حوزه های مختلف داریم که کارهای خوبی در ایل طیبی، بهمئی و بویراحمد داشته و داریم که امیدواریم در مراحل بعدی بتوانیم از نخبگان ارزشمند این ایلات و طوایف به عنوان سرمایه های اجتماعی باید استفاده شود.

موحد گفت:حضور در جمع مردم لنده برای بنده مهم است و مشکلات مطرح شده مسائل تازه ای برای من تازگی ندارد چرا که در گذشته تلاش های زیادی را برای رفع مشکلات آب و جاده ای موگرمون با بازدید های پی در پی و مدام صورت گرفته است.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نکات خوبی توسط نخبگان این طایفه مطرح شده است که حتما در دستور کار حقیر به عنوان برنامه های پیشنهادی خودم خواهد گرفت.

وی گفت:توهین به کاندیدا چه مشاور و چه سخنگوی طرف مقابل نباید صورت گیرد نباید وقتی به بنده توهین می کنند کسی واکنش نشان ندهد.

موحد گفت:اگر با عصبانیت مشکلاتشان حل می شود بیشتر فحاشی کنید و شک ندارم پیروز این کارزام و هیچکس حق ندارد عکس العمل نشان دهد و قانون فصل الخطاب است.

نماینده ادوار گذشته در مجلس شورای اسلامی گفت:همه باید براساس معیار ها رفتار کنیم که الان با صراحت و اعتقاد اعلام می کنیم اکر کسی در گوش من زد کسی حق ندارد واکنش نشان دهد و این خلاف شرع است که عکس العمل نشان دهیم و برابر قانون باید از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری کنیم و همه را ملزم به رعایت قانون می دانیم و این منشور انتخابات ی بنده است.

وی گفت:تشکر ویژه از عموم مردم که با حضور  خویش باعث افتخار ما هستند که چنین نخبگانی در این فضا هستند و باید از آنان بهره لازم را ببرند.

موحد در پایان گفت: از فرماندار و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران، رئیس دادگستری و قضات و همه کسانی که برای برقرای نظم و امنیت پایدار تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
دوست عزیز لطفا روی نگراش متونتون یکم دقت کنید ،اکثر گزارشاتتون بشدت غلطهای ساختاری و نوشتاری دارن و اصلا قابل فهم نیستن به عنوان مثال اواخر پاراگراف سوم. ،لطفا کمی حوصله و دقت ،سپاس
نام:
ایمیل:
* نظر: