به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
با رایزنی دکتر تاج گردون و برای مقابله با ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد؛
دکتر غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اقدامی تحسین برانگیز و ستودنی، اعتباری معادل هفت میلیارد تومان برای مقابله جدی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ویروس کرونا اختصاص داد.

خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با رایزنی دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت با سازمان برنامه و بودجه کشور،  70 میلیارد ریال جهت مقابله با بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافت.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ پرویز یزدان پناه اظهار داشت: این مبلغ برای کمک رسانی به همه شهرستان های استان در نظر گرفته شده است و به صورت عادلانه بین آنها تقسیم و هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دکتر تاجگردون طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا نگران هزینه ها نباشد، یادآور شد: نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت تاکید کرده که بیمارستان شهید جلیل یاسوج، بیمارستان معین کرونا در استان است و باید به صورت ویژه مورد حمایت همه مسئولین استانی قرار‌ گرفته و مطالبات پزشکان، پرستاران و دیگر نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا در استان در اولویت پرداخت قرار گیرد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: