به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
پیرسبزی خبرداد؛
از تولید فیلم های کوتاه در خانه بمانیم تا دریافت آثار نمایشی و گرافیکی از سراسر کشور

به گزارش خبردنا، " محمد علی پیرسبزی " در گفتگو با خبرنگاران افزود: در شرایطی که سلامت روانی جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا می باشد، هنرمندان میتواند مروج امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فعالیت ها و برنامه های متعددی در راستای پیشگیری و مقابله فرهنگی و هنری در دستور کار خود قرار داد.

وی تشکیل جلسات شورای اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با کرونا برای نظارت و سامان دهی فعالیت های رسانه ای و آموزشی در استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: عملکرد بخش های مختلف رسانه ها ای استان در این ایام مثبت و همواره اصحاب رسانه درکنار مردم و مسئولین بودند.

پیرسبزی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای پیوست فرهنگی و هنری در جهت مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: 3 جشنواره تأثیرگذار در گستره ملی و استانی پیش بینی و فراخوان زده شد که مورداستقبال هنرمندان در سراسر کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به عنوان این جشنواره ها تصریح کرد: جشنواره ملی هنرهای تجسمی با شعار "آموزش،آگاهی،آرامش" بصورت غیرحضوری در دو رشته گرافیک و موشن گرافیک، جشنواره فیلم کوتاه(60 ثانیه تا سه دقیقه ای) در خانه می مانیم و جشنواره استندآپ کمدی برگزار که بصورت مجازی در حال دریافت آثار هنرمندان می باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: با مشارکت خوب هنرمندان استان و سراسر کشور تاکنون آثار با کیفیتی از حیث محتوایی به استان ارسال شد که در آینده از هنرمندان برتر همه رشته ها تجلیل خواهد شد.

پیرسبزی گفت: هنرمندان می توانند تا 10 فروردین ماه 1399 آثار هنری خود را طبق شرایط اعلام شده فراخوان هر جشنواره بصورت مجازی ارسال کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هنرمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
ما که ندیدیم...اینها همش تخیلاته
نام:
ایمیل:
* نظر: