به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
ورود این حجم مسافر به استان‌ ،در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد روز به روز افزایش می یابد تنها باعث افزایش مبتلایان به ای ویروس مرگبار در این استان محروم خواهد شد.

خبردنا؛ تعطیلات نوروز فرا رسیده است در حالی که در اوج اپیدمی ویروس کرونا هستیم، باز هم جاده‌های منتهی به استان‌ کهگیلویه و بویراحمد پر از مسافر شده است.

به گزارش"خبردنا"، کرونا هر روز که می‌گذرد بیشتر از روز پیش قربانی می‌گیرد و به گفته کارشناسان تنها راه برای توقف این آمار در خانه ماندن است.

اما همانطور که حتما در رسانه‌ها دیده‌اید باز هم عده زیادی هستند که بی‌توجه به این خطر بزرگ بار و بندیل می‌بندند و به مسافرت می‌روند.

در ویدئویی برای این پایگاه خبری از ورودی جاده یاسوج از سمت پلیس راه شیراز ارسال شده است، ترافیک سنگینی را مشاهده می کنید که تعداد زیادی از مسافران قصد ورود به شهر یاسوج را دارند.
 
ورود این حجم مسافر به استان‌ ،در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد روز به روز افزایش می یابد تنها باعث افزایش مبتلایان به ای ویروس مرگبار در این استان محروم  خواهد شد.
 
به نظر می رسد مسئولین استانی باید با اندیشیدن تدابیری موثر جلوی ورود گردشگران نوروزی که هیچ سودی برای مردم این استان در بر نخواهد داشت را بگیرند تا طی روزهای آتی شاهد وضعیت قرمز بیماری کرونا در این استان نباشیم.
 
تعداد بازدید : 213
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
این از بی تدبیری مسولین استان هست که این استان خودمون مثل دروازه عراق بی در پیکر هست از استانداری بگیر تا فرمانداری شهرداری نیروهای انتظامی و...
متاسفانه جان استان ومردم استان ارزشی نداره براشون
نام:
ایمیل:
* نظر: