به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
وی افزود: ۹۰ درصد پایش‌ها توسط پرسنل حوزه بهداشت و درمان در تماس با مردم و ارزیابی آن‌ها صورت گرفته است.

خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نسبت جمعیت و افراد پایش شده در طرح‌غربالگری عمومی مردم، این استان پس از گیلان به عنوان دومین استان کشور در این زمینه معرفی شده است.

به گزارش "خبردنا"، پرویز یزدان پناه اظهار داشت: ۷۱۱ هزار و ۵۳۳ نفر جمعیت تحت پوشش سامانه‌های بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد هستند که تاکنون ۵۴۹ هزار و ۷۶ نفر از آن‌ها غربالگری شده اند.

وی افزود: ۹۰ درصد پایش‌ها توسط پرسنل حوزه بهداشت و درمان در تماس با مردم و ارزیابی آن‌ها صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پراکندگی جغرافیایی ویروس کرونا در کشور، تصریح کرد: سازمان فضایی ایران نقشه پراکندگی جغرافیایی مبتلایان به ویروس کرونا در سطح کشور را با استفاده از تکنیک‌های زمین آمار و به روش محاسبه وزن دهی معکوس فاصله (IDW) منتشر کرده است.

یزدان پناه بیان کرد: این نقشه به تفکیک استان‌ها مربوط به بازه زمانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ تا ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ است که استان کهگیلویه وبویراحمد داراری کمترین پراکندگی است.

ویروس کرونا تاکنون جان ۲ تن از شهروندان این استان را گرفته که هر ۲ مورد آن‌ها در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بودند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
سلام ودرود واقعا جای تعجب هست ...بابا کجا مردم کهگیلویه هم مقاوم هستن و هم خودشون رعایت میکنن پرسنل و پزشکان شما حاضر نیستن در کهگیلویه جواب مردم را بدن جنابعالی میفرمایی تماس رو در رویی با مردم ..
نام:
ایمیل:
* نظر: