به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
وی افزود: پیش بینی می‌شود این آمار با توجه به شروع پیک شیوع بیماری افزایش یابد.

خبردنا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس یافته‌های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تاکنون با ۱۲ نفر افزایش به ۷۳ مورد رسید.

به گزارش"خبردنا"، محمد بانشی اظهار داشت: ظرف روز‌های گذشته تاکنون نمونه‌های موارد مشکوک به کرونا به تهران و شیراز ارسال شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد جدید مثبت اعلام شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این آمار با توجه به شروع پیک شیوع بیماری افزایش یابد.

بانشی این روند افزایشی را زنگ خطری برای استان دانست و عنوان کرد: بدون شک با ادامه چنین روند و کم توجهی و عدم رعایت مسایل بهداشتی و همچنین پرهیز از سفر‌های غیر ضرور این آمار در روز‌های آینده و با توجه به تعطیلات نوروزی افزایش خواهد یافت.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست که نکات ایمنی را رعایت کنند و از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری و سفر‌های درون شهری و برون شهری به جد خودداری کنند، زیرا ویروس کرونا همه گیر بوده و خطر در کمین خانواده‌ها است.

تمامی اماکن عمومی، رستوران ها، مکان‌های تفریحی و گردشگری تعطیل شده اند و استان کهگیلویه وبویراحمد بنا به تصمیم ستاد مدیریت کرونا هیچ گونه پذیرشی برای ایام نوروز امسال نخواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: