به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
وی افزود: فقط در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تایید کمیته خاص برسد.

خبردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.

به گزارش"خبردنا"، حسین کلانتری که به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت ،گفت: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.

کلانتری با اشاره به جزئیات طرح، تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان‌ها مصوبات لازم الاجرا شد.

کلانتری تصریح کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه‌ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.

وی ابراز داشت: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و « به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی خود مردم است.

استاندار ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقا ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعاً اجازه ورود جز به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.

وی افزود: فقط در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تایید کمیته خاص برسد.

استاندار با تاکید بر همکاری و نگاه تعاملی در اجرای طرح، گفت: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار کرونا را شکست خواهیم داد، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.

وی در پایان اجرای این طرح در استان را رضایت بخش دانست و گفت با اجرای دقیق و صحیح این طرح و همکاری و تعامل مردم ،علاوه بر قطع زنجیره انتقال ،این ویروس خطرناک نیز ریشه کن خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: