به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
جناب آقای موسوی! شما به عنوان شهردار شهر باشت بوده و انتظار نمی رود و حق ندارید به عنوان یک مقام دولتی به پرسنل درمان و دانشگاه در این برهه حساس حمله کنید.

خبردنا: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صحبت های شهردار باشت واکنش نشان داد.

به گزارش "خبردنا"؛ در متن این جوابیه آمده است:

بنام خدا

و مکرو مکروالله خیرالماکرین

جناب آقای موسوی شهردار محترم باشت پیرو برخی اظهار نظر ها توسط شما در رسانه ها و پرداختن به مسائلی که نه مرتبط با حوزه کاری شما است و نه کمک کننده به آرامش روانی مردم در این شرایط حساس است و همه مصداق تشویش اذهان عمومی می باشند که علیرغم میل باطنی بر خود لازم دانستم تا پاسخ شما را برای محافظت از همکارانم در این روزهای سخت و جنگ با کرونا بدهم.

اما بحث دیگر این است که امر سلامت، امری پویا و در حال تغییر است و بدیهی می باشد که دانشگاه نه یک بار بلکه بارهای متمادی و در طول سال ممکن است با بحران های مختلف روبرو شوند که خداراشکر با تدبیر ریاست و هیئت رئیسه محترم و واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تمام این بحران ها سربلند بیرون آمده است و این بار نیز بیماری کووید 19 که شاید برای شما لاینحل در نظر گرفته شود برای پرسنل و پزشکان آب دیده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان یک بیماری هر چند با سرایت بالا روند عادی را طی خواهند نمود بنابراین جهت تنویر افکار عمومی مواردی را در یادداشتان پاسخ می دهم که در ذیل می خوانید؛

1. ما سیستم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان خط مقدم و اولیه مبارزه با این بیماری بوده و هستیم و انتظار می رفت تمام دستگاه ها جهت کنترل این بیماری گام بردارند ولی متاسفانه شما که شهردار یک شهر هستید و نه شهرستان خواهان همکاری با دانشگاه نبوده و نیستید

2. قبلا اعلام کردم که ما با همراهی و مساعدت مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان استان آتش به اختیار در امر تامین منابع جهت مبارزه با این بیماری بوده و هستیم و این در حد شعار نبوده و به اجرا رسانده ایم ولی نمی دانم مشکل شما با این قضیه چیست

3. همانطور که قبلا عرض کردیم مبلغ 70 میلیارد ریال با رایزنی های دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت از طریق سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با اولویت مبارزه با کرونا اختصاص داده شد که همزمان با اعلام این خبر شخص شما در فضای مجازی به این خبر واکنش دادید که بازهم مشخص نیست دلیل آن واکنش چه می باشد

4. تعجب می کنم شما به عنوان یک مسئول دولتی بر پایه کدام مستندات اعلام می کنید که تاخیر در اعلام نتایج تست ها به علت بدهی دانشگاه به آزمایشگاه بوده است در حالی که دانشگاه مستندات مالی پرداخت پول به آزمایشگاه در را در رسانه ها منتشر کرد.

5. جناب آقای موسوی! شما به عنوان شهردار شهر باشت بوده و انتظار نمی رود و حق ندارید به عنوان یک مقام دولتی به پرسنل درمان و دانشگاه در این برهه حساس حمله کنید و شایعه ایجاد کنید لازم به ذکر است تمام اتهامات جنابعالی از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و باید پاسخگو باشید.

6. دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تلاش و همکاری تمام پرسنل بهداشت و درمان و ریاست محترم دانشگاه و هئیت رئیسه دانشگاه جز 4 دانشگاه برتر کشور در زمینه مبارزه با بیماری کووید 19 می باشد و شخص رئیس دانشگاه بارها توسط استاندار محترم و وزیر بهداشت،  و حتی ریاست جمهوری مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

و اما در پایان

به شما پیشنهاد می کنم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و دخالت در کار سایر سازمان ها به مشکلات شهری باشت و نظافت این شهر بپردازید و اینکه زمان انتخابات به پایان رسیده است و بگذارید دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک دانشگاه و سازمان علمی و که با برنامه و پروتکل خاص در این مرحله و سایر امور سلامت استان با آرامش گام بردارد.

جلال پورانفرد
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
درود. طرف تفنگ چین و کوه داره مهلی سروسرش ننیت البت از قدیم هم گفتن که : زور ککی خدایه ...
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی و پشتیبانی خود را از دکتر یزدان پناه ریاست محترم علوم پزشکی و زیرمجموعه ایشان اعلام می داریم قدردان و قدر شناس زحمات ایشان هستیم و توضیحات ایشان را در برنامه استودیو سلامت که دیشب از شبکه دنا پخش شد منطقی و مستدل می دانیم و به غیرت ایشان درود می فرستیم و ایشان را تحسین می کنیم و از مردم استان می خواهیم آرامش خود و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا زودتر از مسئله ویروس منحوس کرونا فارغ شویم.
کارمند دانشگاه علوم پزشکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
حرف حق و مردم را شهردار زده ، واقعا کار ناپسندی در ارائه جواب آزمایشات کرونا دادند حالا چه از طرف شیراز چه از طرف دانشگاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
حتما به خاطر دو هفته تاخیر در جواب مورد تشویق قرار گرفته شایدم به خاطر آمار اشتباه.
راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
یقینا و مکروا و مکر الله مصداق بارزش برای شخص پوران فرد صادق هستش...من بیطرف که الان متوجه جریان شدم می بینم شما جناب پوران فرد اومدی شهردار رو محکوم کردی و خیلی هوشمندانه خودشو پشت تاج گردون قایم میکنی و از ایشون مایه میذاره که اگر روزی تاج بگه به مسائل شهر من چی کار داری که ورود میکنی؟بگه ببینید من اسم شما رو آوردم...شما جناب پورانفرد و مجموعه همکارنتون اگه راست میگید یه بار بیاید و فیش های حقوقی تون رو در معرض دید عموم بگذارید تا ببینیم رو سیاهی به cغال میمونه یا نه ؟
علیبازی مشغول ذمبه ای اگه منتشر نکنی...مشغول ذمبه و داداش کایکو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
شما مجموعه علوم پزشکی با بی عدالتی تمام دارید ده ها برابر و شاید صد ها برابر بقیه ملت حقوق میگیرید بعدش بیایید چهار تا دونه سرم و آمپول هم نزنید تو رو خدا ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: