به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
استاندار اظهار داشت: علوم پزشکی هیچ‌گونه کمبود مالی ندارد و همان روز اول گفتیم علوم پزشکی هر کاری انجام دهد پول آن تامین است و محدودیت مالی ندارد.

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برخی رسانه‌های استان انتقاد کرد.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در نشست پیش از ظهر امروز ستاد استانی کرونا اظهار کرد: همه در جریان هستند که علوم پزشکی شیراز قطب بوده و چند استان را پوشش می‌دهد در بحث کرونا بر اساس قانون نمونه‌ها را به آن‌ها ارجاع دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل و همکاری خوبی تاکنون بوده آن‌ها ظرفیت و محدودیت‌هایی دارند، اما گلایه اینجاست که آن‌ها دانشگاه قطب هستند و باید جواب نمونه‌های استان ما را زود می‌دانند و به نوعی همه را به یک چشم می‌دیدند.

وی در ادامه در پاسخ به انتقاداتی که در ستاد استانی کرونا از برخی رسانه‌ها شد گفت: اگر سایت‌ها و پایگاه‌های خبری نباشند بالندگی ایجاد نمی‌شود ما نقد آن‌ها را می‌پذیریم، اما اشاره دروغ و موضوع را بر عکس جلوه دادن کار درستی نیست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دروغی که برخی رسانه‌ها در خصوص نبود پول و متعاقب آن عدم نمونه‌گیری و مشکلات که در باشت به وجود آمده بود، عنوان کرد: گلایه ما از دروغ است، دروغی که جامعه را نگران می‌کند همه اسناد ریز آن نزد من است.
 
وی افزود: علوم پزشکی هیچ‌گونه کمبود مالی ندارد و همان روز اول گفتیم علوم پزشکی هر کاری انجام دهد پول آن تامین است و محدودیت مالی ندارد.

کلانتری گفت: اما متاسفانه در برخی سایت‌ها چنین وانمود شده که به دلیل بی‌پولی آزمایش‌ها انجام نشده است، اما دلیل همان بود که گفته شد دانشگاه علوم پزشکی شیراز رعایت قطب بودن و پدری کردن را برای سایر دانشگاه‌های همجوار نکرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به برخی رسانه‌ها که به دروغ چنین مطلبی منتشر کردند گفت: آیا باید چنین خوراکی برای آمریکا و دشمنان تهیه کرد و چرا برخی رسانه‌های ما باید چنین اقدامی انجام دهند؟

وی در دفاع تمام قد از دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جرات می‌گویم که هیچ دانشگاهی به اندازه دانشگاه علوم پزشکی این استان بیماریابی و نمونه‌گیری نکرده است، مشکل از جای دیگری است آنجا که یک نفر به توصیه‌ها گوش نمی‌دهد و در چرام ۱۱ نفر را آلوده و بیمار می‌کند. ما اولین استانی بودیم که شهر به شهر نمونه‌گیری کردیم و کار به صورت گسترده انجام شد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص آن ۲۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در باشت گفت: هشدار‌ها از قبل داده شده بود ما برای اطمینان خاطر دستور دادیم از ۱۲۰ نفر از اطرافیان آن‌ها نمونه‌گیری و سی. تی. اسکن صورت گیرد امروز معاون سیاسی من و یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی در آنجا مستقر هستند و خوشبختانه جواب آزمایش آن تعداد از افراد هم منفی اعلام شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
واقعا جا دارد هم که دفاع نماید و همه مردم استان حمایت نمایند استان ما موفقترین استان در کنترل کرونا هست و این موفقیت با تلاش رئیس دانشگاه و مجموعه همکاران اتفاق افتاده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: