به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مسئولین محترم وزارت بهداشت در شرایط فعلی مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و ششمین روز از فروردین ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۹۳ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران؛ ۳ مورد مثبت گزارش شده که شامل ۲ بیمار مرد از شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد از شهرستان چرام است.

وی ادامه داد: از ۹۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه پارس شیراز نیز ۵ مورد مثبت اعلام شد که شامل ۳ بیمار مرد و ۱ بیمار زن در بویراحمد و ۱ بیمار مرد در شهرستان دنا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۴۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج؛ ۲ مورد مثبت شامل ۲ بیمار زن در گچساران گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه همه این نمونه‌ها از افراد مشکوک با علائم مشابه صورت گرفته است، ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان از ابتدا تاکنون به ۳۰۹ بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مسئولین محترم وزارت بهداشت در شرایط فعلی مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: