به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
وی ابراز داشت: شایسته است مجددا از مسئولین محترم وزارت بهداشت که مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هشتمین روز از فروردین ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۴۲۹ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه‌های تهران، شیراز و یاسوج؛ ۱۲ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۳۲۵ بیمار رسید.

وی افزود؛ از شمار مبتلایان جدید استان ۷ نفر شهرستان بویراحمد،۲ نفر باشت، یک نفر کهگیلویه، یک نفر دنا و یک نفر لنده می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: شایسته است مجددا از مسئولین محترم وزارت بهداشت که مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: