به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
خبردنا:به تازگی تصویری در فضای مجازی از یک جسم مرموز منتشر شده است که احتمال وجود آدم فضایی‌ها در مریخ را افزایش می‌دهد.

اکنون مدت‌های زیادی است که افرادی در سراسر جهان سعی دارند وجود موجودات فضایی را تائید کنند. یکی از این افراد اسکات وارینگ است که او را به عنوان شکارچی سفینه‌های فضایی می‌شناسند.

یکی از کار‌هایی که او برای اثبات وجود موجودات فضایی انجام می‌دهد، بررسی تصاویر ثبت شده توسط ناسا از مریخ است. او در این تصاویر به دنبال شواهدی می‌گردد که بتوانند وجود موجودات دیگر در جهان را ثابت کنند. به تازگی خبر جدیدی توسط وارینگ در فضای مجازی منتشر شده که توجه افراد زیادی را در مدتی بسیار کوتاه به خود جلب کرده است.

احتمال وجود آدم فضایی‌ها در مریخ + عکس

اسکات وارینگ ساعاتی پیش در وبلاگ خود، که در آن مسائل مربوط به دیده شدن موجود فضایی و شواهد آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود، پستی منتشر کرد. در این پست تصویری از یکی از بخش‌های سیاره مریخ دیده می‌شود. البته این همه ماجرا نیست، زیرا جسمی در تصویر با دایره قرمز مشخص شده که به عقیده این فرد می‌تواند یک مجسمه باشد. وی می‌گوید که به احتمال زیاد این تصویر یک مجسمه را نشان می‌دهد، زیرا در عقب یا جلوی شی مذکور ردپایی وجود ندارد. البته وارینگ به این مسئله نیز اشاره کرده است که تا زمانی که ما ویدئویی از این شی نداشته باشیم به طور دقیق ماهیت آن مشخص نمی‌شود.

خود وارینگ معتقد است، شی موجود در عکس شبیه فیلی است که خرطومی کوتاه دارد. در یکی از نظریه‌های وی گفته شده که ممکن است این یک فسیل از حیوانی که سال‌ها پیش در آن منطق مرده باشد. هیچ دلیل مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گفته‌های این فرد درست یا غلط است. شاید این عکس تنها یک سنگ با شکلی عجیب را به ما نشان می‌دهد که به دلیل شرایط مریخ به آن شکل درآمده، شاید هم ما در حال نگاه کردن به تصویر یک موجود فضایی هستیم که در حال زندگی در این سیاره است.

نام:
ایمیل:
* نظر: