به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
این گفتمان سازی نیز با موضع گیری و گفتگو با رسانه‌ها و بعضا بیان و تشریح جزئیات نحوه آزاد سازی سهام عدالت با هدف آگاهی بخشی و جلب مشارکت مردم برای اجرای موفقیت آمیز این طرح بزرگ ملی صورت گرفته است.
خبردنا: دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن مجعول دانستن مطلب منتشر شده در یکی از سایت‌های خبری درباره مواضع اسحاق جهانگیری در خصوص واگذاری سهام عدالت به مردم، هدف از انتشار این مطلب را ایجاد شبهه در اذهان عمومی دانست و اطلاعیه‌ای را برای تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم منتشر کرد.

متن اطلاعیه دفتر معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بدنبال درج مطلبی مجعول در یکی از سایت‌های خبری که با هدف ایجاد شبهه در اذهان عمومی نسبت به مواضع جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور درخصوص واگذاری سهام عدالت به مردم منتشر گردیده است، نکات زیر برای تنویر افکار عمومی و آگاهی ملت شریف ایران اعلام می‌شود:

۱- پرواضح است که هدف اصلی از واگذاری سهام عدالت علاوه بر استقرار و گسترش عدالت در جامعه، مشارکت دادن هر چه بیشتر مردم در اقتصاد به منظور ایجاد و تقویت بخش خصوصی توانمند و واقعی در کشور است.

۲- سوابق فکری، مدیریتی و اجرایی جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور بیانگر این مهم است که ایشان همواره مدافع بخش خصوصی کشور بوده و این موضوع آنچنان روشن و بدون ابهام است که نیازی به شرح و بیان بیشتر نیست. عملکرد و مواضع شفاف ایشان بعنوان وزیر صنایع و معادن در دولت اصلاحات در خصوص ضرورت واگذاری سهام شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ دولتی به طبقات متوسط و ضعیف جامعه نیزگویای این امر است.

۳- برگزاری جلسات متعدد شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی به ریاست جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهورکه یکی از دستور جلسات اصلی و مهم آن در طول سال‌های گذشته به نحوه واگذاری سهام عدالت به مردم و تدوین دستورالعمل‌های لازم برای آزاد سازی این سهام اختصاص داشته است، نمونه دیگری از این دست می‌باشد.

۴- حضور جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور در مراسم‌های مختلف مرتبط با واگذاری و رونمایی از سهام عدالت و مهمتر از آن اهتمام ایشان در حوزه گفتمان سازی سهام عدالت به نحوی که این واگذاری اولا دقیق و علمی باشد و ثانیا منجر به انتفاع هر چه بیشتر مردم شود، شاهدی دیگر بر این مدعاست. این گفتمان سازی نیز با موضع گیری و گفتگو با رسانه‌ها و بعضا بیان و تشریح جزئیات نحوه آزاد سازی سهام عدالت با هدف آگاهی بخشی و جلب مشارکت مردم برای اجرای موفقیت آمیز این طرح بزرگ ملی صورت گرفته است.

در پایان لازم می‌دانیم به گزیده‌ای از مواضع و بیانات جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور که در طول سال‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف در خصوص سهام عدالت ایراد شده است، به شرح ذیل اشاره کنیم.

دفتر معاون اول رئیس جمهور
نام:
ایمیل:
* نظر: