به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
آن‌ها فهمیده اند هر چه زده اند به در بسته خورده و تایید اعتبار نامه تاج گردون و ریاست مجدد او بر کمیسیون برنامه و بودجه قطعی است و این برای ذغال روسیاهی دیگر است!

خبردنا: یکسال پیش از اسفند ۹۸ و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گروهی هدفمند و سازمان یافته تلاش کردند تا از “ هتریک “ نماینده “ گچساران و باشت “ ممانعت ورزند، اما پیروزی قاطع تاج گردون همه رشته آرزوهایشان را پنبه کرد تا زمستان برود و روسیاهی به ذغال بماند!
 
شکست مفتضحانه در انتخابات اسفند ۹۸ نه تنها درس عبرتی برای تاریخ مصرف گذشته ها و اعوان و انصارشان نبود که گویی اسپندی شد بر اجاق سوخته شان!
 
دامنه تخریب‌ها و تهمت‌ها را گسترانیده و بی اعتنا به رای مردمی که آن‌ها را طرد کرده بودند به گروهی وامانده و نق زن سیاسی در پایتخت پیوستند تا مثلا بر اعتبار نامه منتخب گچساران و باشت خدشه‌ای وارد نمایند.

آنچه از اسفند ۹۸ تا آغازین روز‌های خرداد ۹۹ برای منتخب محبوب گچساران و باشت رخ داده برخلاف همه تلاش‌های خائنان منطقه‌ای به توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.

موج حمایت منتخبان جدید از جایگاه و تلاش‌های ستودنی تاج گردون در دو دوره نمایندگی اش عصبانیت تاریخ مصرف گذشته ها و نوچه‌های توییتری شان را سبب شده است.

آن‌ها فهمیده اند هر چه زده اند به در بسته خورده و تایید اعتبار نامه تاج گردون و ریاست مجدد او بر کمیسیون برنامه و بودجه قطعی است و این برای ذغال روسیاهی دیگر است!

تاج گردون با همه نقد‌هایی که ممکن است مانند هر مسئولی بر او وارد باشد، اما برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد یک‌فرصت تاریخی است و تاکنون هم آثار جایگاه او را در استان همه می‌بینند جز حسودان و خائنین توسعه استان که نمی‌خواهند ببینند!

مردم استان باید بدانند چه گروهی از استان با همراهی برخی افراد دیگر در تهران چه ذلیلانه دست به دامن عده‌ای دیگر شده علیه کسی که الان فرصت توسعه زادگاهمان و زادگاهشان شده!

زمستان خواهد رفت و روسیاهی به آن‌ها خواهد ماند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
درود بر تاجگردون بزرگ
محمد پایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
همه بدانند تا وقتی که خدا نخواهد، برگی از درخت نمی افتد،
دکتر تاجگردون یک شخص عام، مردمی و محبوب است که به یاری خدا و کمک مردم با غیرت استان و کشورمان در سال های آتی در جایگاه ریاست جمهوری خواهد نشست، انشالله به یاری خداوند
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
مگر هنوز تایید نشده بود ؟
نام:
ایمیل:
* نظر: