به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
هاشمی پور در آخرین نشست شورای اداری استان:
وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده، ولی فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.

خبردنا: طی حرکتی ابتکاری در نشست شورای اداری استان از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که زارعی نماینده بویراحمد و دنا غایب بزرگ این برنامه بود.
 
به گزارش"خبردنا"عدل هاشمی‌پور در این نشست از مبارزه‌ها برای شکست کرونا تشکر کرد و گفت:یک انسان اجرایی هستم و مزاحمتی برای هیچ کدام از شما مدیران ایجاد نکردم به مدیرکلی زنگ نزدم که مدیر دفترت کیست و یا چرا در فلان اداره نیرو‌هایی که دارید از حامیان من نیست!

وی ادامه داد: اگر در انتخابات شکست خوردم که آن را می‌پذیرم به دلیل همین فرهنگ بوده است اگر این نبود سرنوشت جور دیگری بود اگر به فکر کار‌های زیربنایی بودیم وضعیت اشتغال و جامعه اینگونه نبود.

وی با اشاره به نگاه سردسیری و گرمسیری گفت: چرا باید چنین نگاه‌هایی در استان ما باشد استان ما استاندارد دارد لذا نباید چنین نگاهی باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه خصوصی و دولتی از پتروشیمی گرفته تا شبکه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌ام در حال اجرا است من دنبال چنین کار‌هایی بودم و عشقم هم همین موارد بود.

وی گفت: در این دو ماه خیلی‌ها رفتند و نشستند، اما من این کار را نکردم و تا همین دیروز دنبال کار‌ها و پروژه حوزه انتخابیه‌ام بودم.

وی با اشاره به رونق پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای به دنبال یاس و ناامیدی هستند. من به هیچ وزیری زنگ نزدم که فلان فرماندار و مدیرکل را برایم عوض کن، اما التماس کردم که جوانی از استانم را به کار گیرند، دنبال این کارا و پروژه‌ها بودم و تمام که شود دیگر به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده، ولی فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه هر جایی که نیاز به کمک بود از دو نماینده استان خصوصا تاجگردون کمک می‌گرفتم، افزود: کاری به این نداشتیم که از چه جناح و نگاه سیاسی است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه گفت: از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم و کمرم هم خم نشده است مزاحمتی هم ایجاد نکردم که بخواهم حلالیت بطلبم.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: هرسه نفر را دعوت کردیم شاید آقای زارعی در مسافرت بودند و نیامدند، اما از دو نفری که احترام گذاشتند و آمدند تشکر می‌کنم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
زارعی بسیار کار خوبی کرد نیامد اقای کلانتری عمر جاویدان نیست و امیدوارم در قبال اقای زارعی دچار حق الناس نشده باشید. متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
یعنی هاشمی پور دیگه کاندید انتخابات نخواهد شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر: