به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:
وی افزود: معتقد نیستیم که سیاست را در این انتصابات مدنظر قرار دهیم.

خبردنا: مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تاکید کرد که درب این نهاد فرهنگی و مردمی روی تمام سیاست بازان بسته خواهد بود.

دلشاد در حاشیه معارفه خود در گفت و گوی اختصاصی با "خبردنا"، با بیان این مطلب گفت: البته آموزش و پرورش بویراحمد با بهره گیری از تمام سلایق تلاش خواهد نمود از سیاست زدگی دوری جسته و مسیر شکوفایی مدیران جدید را فراهم کند.

وی افزود: ما به کار‌های سیاسی علاقه مندیم و معتقدیم که انجام کار‌های سیاسی ایرادی ندارد، اما باید یادمان باشد آموزش و پرورش یک مکان فرهنگی و مردمی است نه مکان سیاست و سیاست زدگی.

این مسئول تاکید کرد: در مجموعه جدید مدیریتی آموزش و پرورش بویراحمد از نیرو‌های جوان اهل کار و با پشتوانه علمی به نحو مطلوبی استفاده خواهد شد.

وی افزود: معتقد نیستیم که سیاست را در این انتصابات مدنظر قرار دهیم.

دلشاد گفت: جریان ندای مردمی وحدت را که برگرفته از یک گفتمان اصیل مردمی است، باید به یک جریان خدمت در آموزش و پرورش ارتقا دهیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش بویراحمد گفت: معتقدیم این گفتمان مدرنترین گفتمان را در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه دارد.

وی همراهی اصحاب رسانه را در اجرا و تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان و خدمت رسانی مطلوب به فرهنگیان را یک ضرورت انکار ناپذیر عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنیم از ظرفیت تمام رسانه‌ها به نحو مطلوب در این زمینه استفاده کنیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
خودت باور میکنه
uyt
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
فقط دروغ.
نام:
ایمیل:
* نظر: