به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۵۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
دکتر یزدانپناه یاد آور شد: سه بیمار با موارد مثبت خانواده در تماس بودند و یک مورد نیز سابقه سفر به اهواز طی روز‌های اخیر را داشته است.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در هشتمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۱۷ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ ۵ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۶۶۱ بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان گچساران می‌باشند.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: سه بیمار با موارد مثبت خانواده در تماس بودند و یک مورد نیز سابقه سفر به اهواز طی روز‌های اخیر را داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در هنگام شیوع ویروس کرونا توصیه می‌شود از هر گونه سفر غیر ضرور به خصوص به استان‌های پر خطری مانند خوزستان خوداری نمایید، اما اگر بنا بر هر دلیلی نتوانستید سفر خود را لغو کنید برای جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس رعایت کامل نکات بهداشتی را فراموش نکنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: در طول سفر فاصله خود را از افراد حفظ کنید، در استفاده از وسایل نقلیه عمومی دقت لازم را داشته باشید و از دادن و گرفتن پول نقد خودداری کرده و پرداخت‌ها را به صورت آنلاین، کارت بانکی و یا با استفاده از آپ‌ها انجام دهید.
نام:
ایمیل:
* نظر: