به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
قطعا و حتما می‌بایست درصورت تخلف و فساد تاجگردون یا هرشخص دیگری با او برخورد قاطع شود و کسی هم از یک فاسد و رانتجو حمایت نخواهد کرد.

خبردنا: به هرحال مجلس یازدهم کاملا به رنگ اصولگرایان درآمد تا اصلاح طلبان هیچ سهمی در تصمیمات خانه ملت در ۴سال آینده نداشته باشند.

نکته شگفت آور آنجاست که اصولگرایان چنان از وجود و حضور اصلاح طلبان بیمناک اند که تحمل تنها اصلاح طلب شاخص مجلس یازدهم را نداشته و همت به رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گمارده اند.

امضاء کنندگان رد اعتبارنامه تاجگردون از صبح امروز متن نامه افتخارآمیز! خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند و فریاد مبارزه با رانت و فسادشان گوش فلک را خراشیده است و احتمالا این اقدام خود را هم شفافیت آرا یا شاید هم اقدام انقلابی نام نهاده اند؟!

قطعا و حتما می‌بایست درصورت تخلف و فساد تاجگردون یا هرشخص دیگری با او برخورد قاطع شود و کسی هم از یک فاسد و رانتجو حمایت نخواهد کرد. بلاشک اگر سند یا مستندی درخصوص تخلفات تاجگردون اصلاح طلب وجود داشت شورای نگهبان همچون ۹۰ نماینده‌ای که صلاحیت شان رد شد با ایشان نیز مماشات نمی‌نمود.

کسانی که نه تایید صلاحیت تاجگردون از سوی شورای نگهبان را قبول دارند! و نه پیروزی قاطع او در انتخابات را، چرا به رد اعتبارنامه این چهره اصلاح طلب چنگ زده اند؟

تنها دلیل درخواست کنندگان رد اعتبارنامه تاجگردون حذف کامل اصلاح طلبان و برنتافتن حضور یک اصلاح طلب توانمند، متخصص و صاحبنظر در مجلس است و الّا برای مبارزه با فساد و رانت، افراد دیگری نیز هستند که شائبه فساد و رانت شان کم نیست!
 
محسن عزتی
عضو شورای مرکزی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا)
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
شما چرا ناراحت شدی
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
چقدر اینا همین اول کار داغ تو دلشونه
نام:
ایمیل:
* نظر: