به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۵۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
پایدارچی ها قطعا به دنبال افت جایگاه ممتاز تاج گردون هستند و می خواهند از همین ابتدا گربه را در حجله بکشند.

خبردنا : تعدادی از اعضای جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی به اعتبار نامه منتخب گچساران و باشت اعتراض کرده اند .

اعتراض به اعتبار نامه سایر منتخبان در همه‌ مجالس پس از انقلاب کم و بیش بوده و تا مادامی که این روند عجیب اصلاح نشود هم ادامه خواهد داشت .

روند عجیب از این نگاه که اصولا وقتی منتخبی از سوی شورای نگهبان با آنهمه نظارت های مختلف تایید و از سوی مردم انتخاب می شود تایید یا رد از سوی نمایندگان چه معنایی می تواند داشته باشد؟فرض بر رد اعتبار نامه آیا حق مردم که بیش از چند ده هزار رای داده اند که با رای ۱۵۰ نفر نماینده به هر دلیلی باطل می شود چیست ؟ چه کسی باید پاسخگوی مشکلات مردمی باشد که منتخب روانه بهارستان کرده اند باشد ؟

پرداختن به این‌ موضوع در مقال دیگری باید باشد آنچه در این مطلب به آن خواهیم پرداخت چرایی حمله ‌ پایدارچی های مجلس به منتخب اصلاح طلب گچساران و باشت است .

چرا پایدار چی های مجلس دسته جمعی به تاج گردون و اعتبار نامه اش حمله برده اند ؟ پاسخ به این پرسش می تواند بسیاری از واقعیت های پشت صحنه سیاسی مجلس را روشن نماید .

۱- استان کهگیلوبه و بویراحمد استان کوچک عشیره ای است و تاج گردون اصلاح طلب از حوزه انتخابیه “ گچساران و باشت “ این استان برای سومین بار متوالی با شکست رقبای اصولگرا و پایدار چی اش به بهارستان گام نهاد .

قطعا رقبای منطقه ای که توان شکست ‌و. رد صلاحیت وی را نداشتند و ندارند به رفقای منتخب خود متوسل شدند تا اعتبار نامه او را زیر سئوال برده و شاید از نمد کلاهی برای خود بدوزند ! بنابراین خط چنین اقدام زشتی از زادگاه تاج گردون داده شده است و قطعا اینها خائنین به دیار ما هستند و البته در تاریخ به بدی از آنها یاد خواهد شد.

۲- پایدارچی ها قطعا به دنبال افت جایگاه ممتاز تاج گردون هستند و می خواهند از همین ابتدا گربه را در حجله بکشند زهی خیال باطل که توانمندی نمایندگان بسرعت در حوزه های کارشناسی دیده خواهد شد نه در سیاسی کاری !

۳- تاج گردون نشان داده در طول سالها خدمت از ۲۳ سالگی تا ۵۳ سالگی که همواره در مناصب مختلف اقتصادی و مالی بوده به دقت مراقب اتهامات و شبهات بوده و تاییدی شورای نگهبان در دوره های مختلف رقابت های انتخاباتی مجلس و محکوم یا حتی متهم نشدن در محاکم صالحه بهترین اثباتی بر این ادعا است که وی پاکدستی خود را برخلاف همه تهمت ها حفظ نموده و آنچه بصورت کلی مطرح می کنند فقط ادعاهایی است که از حسادت برمی خیزد ‌ولاغیر .

۴- قطعا تاج گردون اصلاح طلب یک سر و گردن از بسیاری از نمایندگان مجلس بالاتر است و تحمل این موضوع که در مجلس سراسر اصولگرا یک اصلاح طلب شاخص بدرخشد برای پایدارچی ها قطعا سخت است و می خواهند با اتهامات پوچ این توانایی را زیر سئوال ببرند .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
3
3
قانون اجازه داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
2
تاجگردون دیگه تمام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
1
پایدار چی ها تمام میشوند
نام:
ایمیل:
* نظر: