به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
راهزادی خبر داد:
وی اظهارداشت: اجرای این پروژه مهم در قالب ۲۴ عنوان پروژه انجام می‌گیرد.

خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعویض ۱۷۵ کیلومتر شبکه‌های سیمی به کابلی در مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش "خبردنا"، " داود راهزادی " با تایید این مطلب گفت: براساس برنامه‌های زمان بندی شده و برای جلوگیری از هدرروی انرژی، بنا داریم تا پایان شهریورماه جاری ۱۷۵ کیلومتر شبکه‌های برق سیمی را به کابلی تعویض کنیم.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را حدود ۱۹ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: اجرای این پروژه مهم در قالب ۲۴ عنوان پروژه انجام می‌گیرد.
 
راهزادی با اشاره به برخی از عناوین پروژه تعویض سیم به کابل در شبکه‌های برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه شش عنوان، گچساران پنج عنوان، بویراحمد پنج عنوان، دنا ۲ عنوان، باشت ۲ عنوان، بهمئی ۲ عنوان، چرام یک عنوان و لنده هم یک عنوان پروژه در این ارتباط اجرایی می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۹۵ کیلومتر از شبکه‌هایی که باید از سیمی به کابلی تعویض شوند تاکنون انجام گرفته است.
 
راهزادی، محل اجرای بیشتر این عناوین پروژه تعویض شبکه‌های سیمی برق به کابلی را مربوط به روستا‌های این استان ذکر و یادآورشد: برای اجرای این پروژه از کابل‌های ۳۵، ۵۰، ۷۰ و ۹۵ استفاده خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کاهش سرقت شبکه‌های سیمی، پایدار شدن برق و جلوگیری از هدرروی انرژی را از مهمترین مزایای اجرای پروژه تعویض شبکه‌های برق سیمی به کابلی برشمرد.
 
راهزادی، طول شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۱۰ هزار کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: کوهستانی، سخت گذری و پراکندگی روستا‌ها از مهمترین مشکلات در برقرسانی به مشترکین برق در این استان است.
 
وی گفت: البته در چندساله اخیر، مهاجرت‌های بی رویه به کلان شهر‌ها بویژه شهر یاسوج کار خدمات رسانی را بدلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت‌های دیگر با مشکلات ایجاد نموده است.
 
بیش از ۲۷۰ هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: