به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
وی افزود؛ نگهداری بهینه و مدیریت استفاده از آن‌ها در آتش‌سوزی‌های احتمالیِ آینده، به عهده این انجمنِ مردمی است.

خبردنا؛ مدیرعامل ایرانسل از اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال، برای خرید بیست‌وپنج دستگاه از بهترین نوع دمنده‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی در طبیعت، برای مهار آتش‌سوزی‌های جنگل های خبر داد.
 
به گزارش"خبردنا"، دکتر بیژن عباسی با بیان اینکه سال‌ها نیاز است تا جنگلی پدید آید، ولی در آنی بخاطر یک سهل انگاری بشر به خاکستر تبدیل می‌شود، گفت؛ جنگل‌های بلوط زاگرس، ذخیره‌گاه ارزشمند صد‌ها گونه گیاهی و جانوری و سرمایه ملی همه ماست.
 
وی با بیان اینکه آتشی که به جان این درختان افتاده است، قلب تمام مردم طبیعت‌دوستِ ایران و جهان را می‌سوزاند، افزود؛ وظیفه فردی و سازمانی همه ماست که به هر طریق ممکن، برای مهار این آتش‌سوزی‌ها و همین‌طور فرهنگ‌سازی در پیشگیری از این فجایع، قدم برداریم.

مدیرعامل ایرانسل گفت؛ امروز، پس از هماهنگی‌های انجام شده، مبلغ پنج میلیارد ریال، به‌منظور خرید بیست‌وپنج دستگاه از بهترین نوع دمنده‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی در طبیعت، برای مهار این آتش‌سوزی‌ها اختصاص دادیم.
 
عباسی تصریح کرد؛ این تجهیزات در اسرع وقت با همکاریِ انجمن مردم‌نهاد «نذر طبیعت» برای مقابله با این آتش‌سوزی ها، تهیه می‌شود.
 
وی افزود؛ نگهداری بهینه و مدیریت استفاده از آن‌ها در آتش‌سوزی‌های احتمالیِ آینده، به عهده این انجمنِ مردمی است.

مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه، امیدواریم که طبیعت ایران و هیچ کجای این کره‌ی خاکی، آتشی به جان نگیرد،تاکید کرد؛ ما در ایرانسل همان‌طور که تلاش می‌کنیم تا براساس مسؤولیت اجتماعی‌مان به توسعه جنگل‌ها کمک کنیم و با رویکرد توسعه هرچه بیشتر زندگی دیجیتال، در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنیم، وظیفه خود می‌دانیم در حد توان، کنار تک‌تک فعالان محیط‌زیست، حضور داشته باشیم.
 
"خبردنا" بر خود واجب می داند از حميت و غيرت فرزند شايسته زاگرس دكتر عباسي صميمانه تقدير نماید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
بی شک چهل سال زمان کمی برای رفع این محرومیت‌ها نبوده.


پرونده ایزد منان موفق. موید و سربلند باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر: