به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
وی اذعان داشت: در مصلا‌ها و مساجد وسایل مشترکی بین افراد توزیع نخواهد شد و پس از پایان نماز نیز خادمین باید محیط و وسایل مورد استفاده را ضدعفونی نمایند.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در نوزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۸۶ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۴۳ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۸۷۱ بیمار رسید که مبتلایان جدید سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان لنده، ۹ بیمار مرد و یازده بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و هفت بیمار زن و هشت بیمار مرد در شهرستان گچساران می‌باشند.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۳۷ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و یک بیمار هیچگونه تماسی با مورد مثبت نداشته، یک بیمار سابقه مسافرت به شیراز، یک نفر سابقه سفر به ماهشهر، دو نفر سابقه مسافرت به اهواز و یک بیمار سابقه سفر به بوشهر را داشته است.

دبیر ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه در استان، خاطر نشان کرد: مردم توجه داشته باشند که توزیع نذورات ممنوع بوده و کلیه نمازگزاران وسایلی، چون مهر و تسبیح شخصی خود را به همراه داشته باشند.

وی اذعان داشت: در مصلا‌ها و مساجد وسایل مشترکی بین افراد توزیع نخواهد شد و پس از پایان نماز نیز خادمین باید محیط و وسایل مورد استفاده را ضدعفونی نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم فکر نکنند وضعیت عادی است و خطری وجود ندارد. ممکن است با یک جرقه و بی دقتی کوچک، جمعیت وسیعی در آتش کرونا بسوزند.
نام:
ایمیل:
* نظر: