به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
شکی نیست که انجام مراحل قانونی و بررسی صلاحیت‌ها از طرف نمایندگان محترم با رعایت عدالت وبدون تبعیض قابل احترام است.

خبردنا؛ یا ایها الذین آمنو کونوا قوامین لله شهدا بالقسط ولا یجرمنکم شنان قوم علی الا تعدلوا اعدلو هو اقرب للتقوی.

چندیست هجمه‌های عظیم و سازمان یافته بر علیه نماینده منتخب باشت و گچساران شکل گرفته، اتهاماتی که چند بار از مسیر موشکافانه شورای نگهبان گذر کرده و عدم صحت آن به تائید این نهاد نظارتی رسیده بود.
 
آقای تاجگردون به عنوان یک چهره ملی، مردمی و متخصص و نیز به علت تجارب ارزنده و محبوبیتی که بین جناح‌های مختلف سیاسی داشته، سال هاست که در راس کمیسیون برنامه بودجه ادای وظیفه نموده و از طرفی شرایط فعلی اقتصادی جامعه همچنان نیاز مبرم به وجود ایشان دارد. کسی که برای محرومیت زدایی منطقه از تمامی استعداد و حیثیت و آبروی خود مایه گذاشته تا بتواند از میان آنهمه محرومیتها، شمعی از امید به آ ینده را در دل مردم روشن نماید. ونیز در شرایط سخت و بحرانی با تمام وجود و احساسات به دفاع جانانه از مردم محروم این دیار برداخته است.
 
از ویژگی هاو عملکرد خوب ایشان همین بس که علی رغم شرایط خاص دوران انتخابات که منجر به عدم مشارکت بالای مردم کشور در انتخابات شد و نیز تبلیغات سهمگین علیه ایشان، منطقه گچساران وباشت با حضور وی یکی از پرشورترین انتخابات‌های کشور را تجربه کرده و بیش از نیمی از آرا به ایشان اختصاص یافت.
 
شکی نیست که انجام مراحل قانونی و بررسی صلاحیت‌ها از طرف نمایندگان محترم با رعایت عدالت وبدون تبعیض قابل احترام است و از آن مهمتر چنانچه محکمه‌ای عدالت محور به حساب و کتاب تمامی مفسدان و اختلاس گران این مملکت رسیدگی کند همواره مورد استقبال همگان واقع می‌شود و بخوبی چهره سیه رویان عیان می‌شود،
 
اما متاسفانه با وجود تائیدیه شورای نگهبان، آنچه مشهود است اعتراضات بر علیه آقای تاجگردون بر اساس غرض ورزی سیاسی و گرایش حزبی طراحی شده تا اینکه بر پایه انصاف و حق طلبی و منطبق بر واقعیات باشد. تا آنجا که در اوج بی انصافی تخصیص بودجه به شهرستان‌های گچساران و باشت به عنوان جرم جدید ایشان مطرح شده است.
 
با کمال تاسف باید گفت کمتر دیده شده در جایی که خدمات اندیشمندان و نخبگان خود را نادیده گرفته و اینگونه آ نان را بیرحمانه مورد تهاجم و سرکوب و بی‌مهری قرار دهند.
 
مخالفین بدانند که سماجت در پیگیری شکایات خود ا نهم توسط چند نماینده که نه دلسوز این مردمند ونه شناختی از محرومیت منطقه دارند اشتباهی فاحش وغیر قابل جبران است، زیرا ضمن اینکه هرگز خیر و صلاح شما در تداوم این کار دیده نمی‌شود و نه تنها قدر ومنزلتی عاید نخواهد گردید، بلکه صد در صد به تضییع حقوق مردم آ ن دیار خواهد انجامید.
 
لذا توصیه میشود با اعلام انصراف از شکایات خود وصبر وشکیبایی، آ رامش را بر مردم منطقه حاکم سازند. سیاست مداران و مسئولین استان به ویژه خطابم به نمایند گان محترم فعلی مجلس است که باید در این لحظه بسیار حساس همتای خود را تنها نگذاشته و اجازه ندهند که حقوق مردم براحتی پایمال شود. بی تفاوتی آن‌ها به معنای بی توجهی به پیشرفت، انتخاب واحساسات مردم منطقه است. یادمان باشد که خدمات آ قا‌ی تاجگردون به سایر شهرستان‌های استان کم نبوده ونمی توان آن را انکار کرد. بدانید که سکوت و بی تفاوتی شما در این برهه خاص نه تنها سودی عاید استان نخواهد شد بلکه قضاوت مردم و آینده تاریخ از شما به نیکی یاد نخواهند کرد.
 
آنچه در این مقوله بیان شد تنها از باب دلسوزی است. بقول سعدی شیرین سخن: من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم. تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال. به امید همدلی وهمفکری بیشتر و آ ینده‌ای روشن برای پیشرفت استان.
 
با احترام سید حسام الدین بلادی نژاد
فرهنگی بازنشسته
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد حسین محمدی تبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
دست شما درد نکن سید جان
نام:
ایمیل:
* نظر: