به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
تاجگردون فرزند زاگرس مظلوم است که حرف‌ها و ناگفته‌های زیادی دارد.

خبردنا - مهندس مهدی روزبهان؛ نسبت اخلاق و سیاست یکی از آن مسائل دیرینه و بنیادین در حوزه تفکر سیاسی است که همواره توجه اندیشمندان سیاسی را به خود جلب کرده، آموزه‌های اسلامی همواره بر همپایی این دو تاکید ورزیده و علی الاصول رخصتی برای عدول از اصول اخلاقی در سیاست پذیرفته نشده است.

به تعبیر حمید عنایت، قرآن از مومنان می‌خواهد از سرمشق والا یا به اصطلاح اسوه حسنه حضرت محمد (ص) پیروی کنند، از آنجا که توفیق اصلی پیامبر در بنا نهادن حکومتی برمبنای تعالیم اسلام بود؛ مسلمانان هم وظیفه دارند او را سرمشق خود قرار دهند که کانونی‌ترین هدف رسالت و بعثت خود را به کمال رساندن مکارم اخلاقی اعلام نمودند.

افرادی که امروز با تند و تیزترین حالت از تخریب و اتهام به افراد کوتاهی نمی‌کنند بدانند برای ماندگاری در صحنه سیاسی باید از این رفتار دوری کنند.

هوچی گری، تخریب، کینه توزی به هیچ عنوان روند پسندیده‌ای نیست. مگر ما در جنوب کشور چند نفر مثل دکتر تاجگردون داریم که باید اجازه دهیم نسبت به بزرگان منطقه رفتار نادرست انجام شود.

چنین تخریب‌های ممکن است در آینده علیه سایر بزرگان منطقه صورت بگیرد و باید جلوی آن را گرفت، باید نسبت به دلسوزان و افراد ریشه دار انقلاب با تامل بیشتری برخورد شود.

جناب تاجگردون جزء سرمایه‌های منطقه‌ای و ملی است و باید از تخریب این سرمایه‌ها جلوگیری کرد. سابقه نشان داده جناب تاجگردون همیشه بر اصول پایبنده بوده و به همین خاطر از افراط و تفریط به دور بوده، ولی متاسفانه کسانی قصد دارند بین ایشان و نظام فاصله بیندازند، زهی خیال باطل.

جناب تاجگردون با کارنامه درخشانش بسیار تابناک‌تر از رقیبانش است. وی انقلابی، فرزند جبهه و جنگ است و خوب کار می‌کند، ولی برخی‌ها با شانتاژ رسانه‌ای کار‌های وی را انکار می‌کنند.
 
تاجگردون فرزند زاگرس مظلوم است که حرف‌ها و ناگفته‌های زیادی دارد.
 
متاسفانه زمانی این افراد حمله خود را به جناب تاجگردون شروع کردند که بعضی در بدنه جامعه گمان می‌کردند این افراد دلسوزان نظام و انقلاب هستند، اما زمانی این هجمه‌ها از حالت و عرف عادی خارج شد و سمت و سوی جناحی گرفت معلوم شد که این افراد که برخی از آن‌ها دست نشانده‌های مخالفین تاجگردونند، ناراحت نظام و انقلاب نیستند تنها نگران منافع شخصی و حزبی خودشان هستند، این اشخاص درست بعد از استیضاح وزیر وقت کار و انتخابات مجلس شورای اسلامی هجمه تخریب خود را دوچندان کردند.

به تخریب کنندگان جناب دکتر تاجگردون عرض کنم که هیچ گاه حق و عدالت را به پای مصلحت اندیشی و قدرت طلبی قربانی نکنیم.

متهم کردن افرادی که از بزرگان نظام و انقلاب هستند، هر چند ممکن است در کوتاه مدت نتیجه‌ای برای آن‌ها داشته باشد، اما در نهایت خسارتی برای همه محسوب می‌شود.
 
التماس دعا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد پایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
1
حمایت قاطع از دکتر تاجگردون وظیفه همگانی ما زاگرس نشیناست
نام:
ایمیل:
* نظر: