به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
رئیس کل دادگستری استان  کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، اظهارداشت: چند وقتی بود که عده ای شبانه اقدام به تیراندازی در شهر دهدشت می کردند و اقدام آنان موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم می شدند.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی گفت: در یک فقره تیراندازی شبانه اراذل و اوباش، 2 باب مغازه در این شهر آتش گرفت.

وی گفت: با دستورات خاص دادستان محترم عمومی و انقلاب دهدشت جناب آقای سعادتیان به ضابطان دادگستری، شناسایی این باند بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه تیم اطلاعاتی نیروی انتظامی شهرستان با انجام کار تحقیقاتی در مدت 2 هفته موفق به شناسایی آنان شد، اظهار داشت: این گروه در آخرین اقدام خود قصد به رگبارگلوله بستن منزلی در روستای طولیان دهدشت را داشتند که محل اختفای آنها شناسایی و بوسیله مأموران مقتدر پلیس محاصره گردیدند.

وی افزود: اراذل و اوباش که از شناسایی محل اختفای خود مطلع شده بودند به سوی مأموران پلیس اقدام به تیراندازی کردند.دکتر نگین تاجی گفت: اراذل و اوباش که پنج نفر بودند پس از درگیری مسلحانه، دستگیر و از آنها سه قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت کمری و وینچستر و مقداری مهمات کشف شد.

وی افزود: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله نگهداری سلاح گرم، تمرد نسبت به مأموران حین انجام وظیفه، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی بودند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به کسانی که موجبات بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و تصریح کرد: کسانی که به نحوی بخواهند موجبات عدم آرامش و امنیت هر نقطه استان را با قدرت نمایی فراهم کنند، بدانند؛ که برخورد دستگاه قضایی استان قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه شوند منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

نگین تاجی با تشکر از دادستان جوان شهرستان کهگیلویه ونیروی انتظامی ، افزود: سه نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت و برای 2 نفر دیگر قرار کفالت صادر شده که تا تأمین و تهیه مورد کفالت به زندان دهدشت معرفی شدند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: