به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
وی افزود: نخستین مرحله ثبت نام متقاضیان پایان یافته و پالایش تایید متقاضیان در سامانه آباد انجام شده است.

خبردنا: مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویر احمد گفت: یکهزار و۱۱ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مختلف استان احداث می شود.

به گزارش"خبردنا"، حسین جنتی در حاشیه بازدید از طرح اقدام ملی درگچساران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان جایگزین مسکن مهر با هدف تامین مسکن مناسب برای اقشار کم درآمد و میان درآمد  در سال ۱۳۹۸ توسط دولت ارائه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به عنوان اجراکننده برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۳۲۴ واحد در دوگنبدان ، ۱۷۹ واحد در دهدشت ، ۳۶ واحد در چرام ،۱۸ واحد در سی سخت،۲۸ واحد در لنده و ۳۸ واحد در شهر لیکک پیش بینی شده است.

جنتی پور افزود: زمین مورد نیاز این طرح ها از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین و عملیات خاک برداری زمین در همه پروژه ها انجام شده است.

وی تاکید کرد:اخذ پروانه طرح اقدام ملی مسکن در سی سخت انجام و در دیگر شهرها پیاده سازی معابر و پی کنی واحد ها  در حال انجام است.

وی افزود: نخستین مرحله ثبت نام متقاضیان پایان یافته و پالایش تایید متقاضیان در سامانه آباد انجام شده است.

جنتی پورابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه ها در دهدشت، گچساران، و دنا در حال انجام است و پیش بینی می شود تا  ۲ سال آینده واحدهای مسکونی مذکور احداث و به افراد واجد شرایط واگذار شود.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نیز درباره طرح اقدام ملی مسکن گفت: متراژ هر واحد مسکونی ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است که  بستگی به مراحل تکمیل نقشه و تایید آن دارد.

پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه تعداد طبقات این واحدهای مسکونی دو طبقه تا چهار طبقه طراحی شده است افزود : در  سایت های طرح اقدام ملی مسکن فضای آموزشی، مذهبی، بهداشتی و تجاری پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تسهیلات بانکی هر واحد  مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

وی تاکید کرد:قیمت تمام شده هر واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان طبق نقشه طراحی  و اعلام می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: