به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
این تجمع اگرچه تاکنون به آرامی در حال انجام است، اما هر لحظه بر تعداد آنان افزوده می‌شود.

خبردنا: حامیان نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دست به تجمع اعتراضی گسترده‌ای در شهر باشت مرکز این شهرستان زده اند.

به گزارش خبردنا، جمعیت گسترده‌ای از حامیان غلام رضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به اقدام برخی از نمایندگان این مجلس در ارتباط با تایید صلاحیت اعتبار نامه منتخب یازدهم شآن دست به تجمع و اعتراض در جلوی فرمانداری شهرستان باشت زده اند.

حامیان تاج گردون در باشت با در دست داشتن تصاویر، پلاکارد‌ها و نوشته‌هایی از اقدام برخی نمایندگان مجلس یازدهم در موضوع تایید صلاحیت اعتبار نامه منتخب یازدهم حوزه انتخابیه خود به شدت اظهار نگرانی کردند.

این تجمع اگرچه تاکنون به آرامی در حال انجام است، اما هر لحظه بر تعداد آنان افزوده می‌شود.

تجمع کنندگان با انتقاد از معترضین به اعتبارنامه تاج گردون تاکید می‌کنند که نمایندگان معترض باید بدانند که آرای مردم " حق الناس " بوده و خودشان می‌دانند که آیا " تاج گردون " می‌تواند برای توسعه حوزه انتخابیه گچساران و باشت موثر باشد یا خیر؟

برخی از تجمع کنندگان می‌گویند: تاج گردون در پایین ترین زمان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی توانسته است بیش از ۵۰ درصد آرای انتخابات کسب کند و این بدان معناست که مردم این حوزه انتخابیه وی را نماینده خود می‌دانند.

برخی دیگر از نمایندگان معترض مجلس خواسته اند بدور از حُب و بغض‌های سیاسی بفکر تامین امنیت و آرامش مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در شرایط حساس کنونی باشند.

معترض دیگری که در زیر گرمای ۴۰ درجه شهر باشت بشدت از عملکرد نمایندگان معترض به اعتبار نامه تاج گردون ناراحت است می‌گوید: چرا شما می‌خواهید بخاطر مسایل سیاسی، برای مردم منطقه مشکل ایجاد کنید و اگر اتفاق ناگواری رخ دهد آیا پاسخگوی آن اتفاق خواهید بود؟

فرد میانسال دیگری که پلاکارد" رای مردم حق الناس است" را بر سر خود گرفته نیز گفت: ما بعنوان خانواده‌های شهدای انقلاب از رهبری انقلاب مصرانه می‌خواهیم اجازه ندهند برخی نمایندگان مجلس یازدهم شورای بسترساز فتنه و آشوب‌های آینده شوند.

یک جوان معترض دیگر نیز با اشاره به خدمات صورت گرفته در هشت سال گذشته نمایندگی تاج گردون در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت:" آیا با کسی که برای امیدواری مردم منطقه خود به آینده نظام اسلامی تلاش می‌کند باید اینگونه برخورد سیاسی شود؟ "

خانمی که خود را خواهر شهید و یک جانباز دفاع مقدس معرفی می‌کرد هم با انتقاد از عملکرد آقای زاکانی نماینده مردم قُم در مجلس یازدهم شورای، خاطرنشان کرد: به آقای زاکانی می‌گویم که من برای دومین بار است به تاج گردون با افتخار رای می‌دهم و بدانید که رای من به تاج گردون رای خود آن شهید عزیز است. "

فرد دیگری که خود را از عشایر پیچاب باشت معرفی می‌کند هم می‌گوید:" چرا برخی با بی تدبیری بدنبال روشن کردن شعله‌های تفرقه و اختلاف و بدنبال تنش در این منطقه قومیتی هستند؟ ما خودمان خوب می‌دانیم که تاج گردون نماینده‌ای دلسوز و انقلابی بوده و نیازی به وکالت از امثال آقای زاکانی را هم نداریم. "

یک معلم باشتی هم اظهار امیدواری کرد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم شورای اسلامی با تدبیر و تایید صلاحیت اعتبارنامه تاج گردون از روند رو به گسترش نگرانی‌ها در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بکاهد.

وی گفت: من در انتخابات ریاست جمهوری گذشته و حتی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از آقای قالیباف حمایت کرده و پشیمان هم نیستم، اما اکنون از ایشان مصرانه می‌خواهم با تایید صلاحیت اعتبار نامه تاج گردون بر میزان محبوبیت خود و مجلس اصولگرای یازدهم در بین مردم بیفزاید.

تجمع کنندگان همچنان جلوی درب فرمانداری شهرستان باشت در زیر گرمای ۴۰ درجه ایستاده و اظهار امیدواری می‌کنند که با تایید صلاحیت اعتبار نامه منتخب یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت، شادی و آرامش به این حوزه انتخابیه برگردد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: